SAJMOVI KAO UČINKOVITI POSLOVNI ALATI

In Konferencije / savjetovanja
GED-2021

Poštovani,

zadovoljstvo nam je izvijestiti Vas da će se ove godine održati tradicionalna, sedma po redu Konferencija o sajmovanju u organizaciji časopisa i portala Suvremena trgovina, Hrvatske gospodarske komore i Osječkog sajma u okviru Svjetskog dana sajmova – GLOBAL EXHIBITION DAY pod nazivom

Transformacija sajamske industrije
Sajmovi – učinkoviti poslovni alat

u dvorani Vikarijata u Osijeku, 2. lipnja 2021. godine
J. J. Strossmayera 58, s početkom u 11 sati.

Suvremena trgovina nastoji pojačano reafirmirati ideju sajmovanja i ozbiljno izmijenjenu ulogu sajmova u suvremenom gospodarstvu. To se odnosi na potragu za novim tržištima, novim potrošačima, ali i na novi odnos prema izlagačima i posjetiteljima sajmova. Global Exhibition Day jedan je od pogodnih instrumenata u tom pogledu, pa toga dana oživljavamo različitim aktivnostima potrebnu vezu između gospodarstva i sajmova u funkciji kvalitetnoga regionalnog razvoja. Naime, sajmove doživljavamo, prije svega, kao pogodan alat i instrument okupljanja privrednika i uspostavljanja širih gospodarskih veza, pa su naše aktivnosti okrenute prema stvaranju preduvjeta za širu podršku ubrzanom regionalnom razvoju s naglaskom na povezivanje proizvodnje i tržišta.

Na 7. Konferenciji o sajmovanju, kroz stručna izlaganja i raspravu razmotrit će se niz tema koje su značajne za taj gospodarski sektor kao što su:

  • Sajmovi u novim uvjetima poslovanja. Sajmovi – NOVO NORMALNO.
  • Zašto se širi broj sajmova i povećava broj izlagača unatoč novim oblicima poslovna komunikacije?
  • Analiza događanja na svjetskoj poslovnoj pozornici jasno pokazuje izuzetan uzlet sajamskog poslovanja – kroz broj sajamskih priredbi i povećani broj izlagača.
  • Želimo upozoriti na tri temeljne funkcije sajmova koje se ne bi smjele zapostaviti: poslovna funkcija; makroekonomska funkcija; socijalna funkcija.
  • Analize pokazuju da za mnoge tvrtke u razvijenim zemljama sajmovi još uvijek predstavljaju središte komunikacijskih i marketinških aktivnosti, osobito u B-to-B komunikaciji. Prednost prema istraživanjima imaju samo vlastite web stranice pojedinih tvrtki.
  • Sajmovi doživljavaju određene promjene – sve su više specijalizirani u odnosu na proizvode ili tržišta, traju sve kraće s intenzivnijim programom, dopunjuju se raznim komplementarnim sadržajima i traže sve višu razinu izlagačkih prostora.
  • Nakon nekoliko godina pada izlagača, zemalja i posjetitelja na brojnim sajmovima uvode se određene promjene. Uz sajmove se vežu konferencije, prezentacije, okrugli stolovi, posjeti postrojenjima i objektima, a sve kako bi se dala veća važnost, pružilo više mogućnosti i privuklo što više izlagača i posjetitelja. Isto tako se uz stručne skupove sve više organiziraju sajamsko–izložbene aktivnosti, često na vrlo zavidnoj izlagačkoj razini.

Partneri
Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija odgovornih za ova područja: Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova europske unije, Ministarstva turizma i sporta, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca, HBOR-a i HAMAG Bicro-a, te Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore.

Sudionici Konferencije biti će direktori sajmova iz regije, tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca) i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.

PRIJAVITE SE ODMAH! Ulaz je slobodan.

You may also read!

turizam

Povećan interes za Hrvatskom na sajmu za luksuzni turizam ILTM

Amerikanci, Australci i Britanci najviše zainteresirani. Stories - grupacija jedinstvenih luksuznih hotela sudjelovala je u studenom i prosincu prošle godine

Read More...
Wall-Street

Wall Street prošloga tjedna porastao, europski ulagači oprezniji

Na Wall Streetu su prošloga tjedna cijene dionica porasle jer ulagači očekuju nove poticajne mjere, dok se na europskim

Read More...
nekretnine

Zagreb po čistoći turističkog smještaja među prve tri europske metropole

Zagreb je po čistoći turističkog smještaja među prve tri europske metropole po ocjenama korisnika globalnih rezervacijskih smještajnih platformi Booking.coma,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.