SAJMOVI KAO UČINKOVITI POSLOVNI ALATI

In Konferencije / savjetovanja
GED-2021

Poštovani,

zadovoljstvo nam je izvijestiti Vas da će se ove godine održati tradicionalna, sedma po redu Konferencija o sajmovanju u organizaciji časopisa i portala Suvremena trgovina, Hrvatske gospodarske komore i Osječkog sajma u okviru Svjetskog dana sajmova – GLOBAL EXHIBITION DAY pod nazivom

Transformacija sajamske industrije
Sajmovi – učinkoviti poslovni alat

u dvorani Vikarijata u Osijeku, 2. lipnja 2021. godine
J. J. Strossmayera 58, s početkom u 11 sati.

Suvremena trgovina nastoji pojačano reafirmirati ideju sajmovanja i ozbiljno izmijenjenu ulogu sajmova u suvremenom gospodarstvu. To se odnosi na potragu za novim tržištima, novim potrošačima, ali i na novi odnos prema izlagačima i posjetiteljima sajmova. Global Exhibition Day jedan je od pogodnih instrumenata u tom pogledu, pa toga dana oživljavamo različitim aktivnostima potrebnu vezu između gospodarstva i sajmova u funkciji kvalitetnoga regionalnog razvoja. Naime, sajmove doživljavamo, prije svega, kao pogodan alat i instrument okupljanja privrednika i uspostavljanja širih gospodarskih veza, pa su naše aktivnosti okrenute prema stvaranju preduvjeta za širu podršku ubrzanom regionalnom razvoju s naglaskom na povezivanje proizvodnje i tržišta.

Na 7. Konferenciji o sajmovanju, kroz stručna izlaganja i raspravu razmotrit će se niz tema koje su značajne za taj gospodarski sektor kao što su:

  • Sajmovi u novim uvjetima poslovanja. Sajmovi – NOVO NORMALNO.
  • Zašto se širi broj sajmova i povećava broj izlagača unatoč novim oblicima poslovna komunikacije?
  • Analiza događanja na svjetskoj poslovnoj pozornici jasno pokazuje izuzetan uzlet sajamskog poslovanja – kroz broj sajamskih priredbi i povećani broj izlagača.
  • Želimo upozoriti na tri temeljne funkcije sajmova koje se ne bi smjele zapostaviti: poslovna funkcija; makroekonomska funkcija; socijalna funkcija.
  • Analize pokazuju da za mnoge tvrtke u razvijenim zemljama sajmovi još uvijek predstavljaju središte komunikacijskih i marketinških aktivnosti, osobito u B-to-B komunikaciji. Prednost prema istraživanjima imaju samo vlastite web stranice pojedinih tvrtki.
  • Sajmovi doživljavaju određene promjene – sve su više specijalizirani u odnosu na proizvode ili tržišta, traju sve kraće s intenzivnijim programom, dopunjuju se raznim komplementarnim sadržajima i traže sve višu razinu izlagačkih prostora.
  • Nakon nekoliko godina pada izlagača, zemalja i posjetitelja na brojnim sajmovima uvode se određene promjene. Uz sajmove se vežu konferencije, prezentacije, okrugli stolovi, posjeti postrojenjima i objektima, a sve kako bi se dala veća važnost, pružilo više mogućnosti i privuklo što više izlagača i posjetitelja. Isto tako se uz stručne skupove sve više organiziraju sajamsko–izložbene aktivnosti, često na vrlo zavidnoj izlagačkoj razini.
  • Pored klasičnih sajamskih priredbi u Hrvatskoj djeluje oko 500 sajmova trgovačkoga karaktera i oni imaju svoje specifičnosti, ali i važnu socijalnu komponentu. Za vrijeme lockdowna oni su pretrpjeli velike štete, a izostale su poslovne aktivnosti vezane uz taj tip sajmova. Imamo li odgovore na njihovu problematiku?

Partneri
Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija odgovornih za ova područja: Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova europske unije, Ministarstva turizma i sporta, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca, HBOR-a i HAMAG Bicro-a, te Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore.

Sudionici Konferencije biti će direktori sajmova iz regije, tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca) i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.

PRIJAVITE SE ODMAH! Ulaz je slobodan.

You may also read!

Konzumova inovativna izložba „Poruke iz šume“ naglasak stavlja na važnost smanjenja količine plastičnog otpada

Konzumova inovativna izložba „Poruke iz šume“ naglasak stavlja na važnost smanjenja količine plastičnog otpada

Ella Dvornik, Nevena Rendeli i Saša Lozar prošetali neobičnom šumom u Super Konzumu Radnička Konzumova inovativna izložba „Poruke iz šume“

Read More...
Kaufland

Sjedište Kauflanda trajno na Donjim Sveticama, preko puta grade trgovinu

Kupovinom zgrade u kojoj ima sjedište i izgradnjom velike trgovine odmah nasuprot, Kaufland planira aktivno sudjelovati u pozitivnom razvoju

Read More...
Juicy

Stanić Beverages uložio 10 598 000 kuna u tvornicu Juicy sokova

Gordan Grlić Radman i Dragan Čović posjetili nove pogone u tvornici Juicy sokova i s odobravanjem prihvatili nove investicije. Hrvatska

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.