Stigao jedan od najvećih europskih trgovaca namještajem i proizvodima za dom

In Promocije / novi proizvodi
Bonami

Bonami će s više od 45 000 vrhunskih proizvoda za dom uljepšati interijere diljem Hrvatske.

Kupci mogu birati od manjih proizvoda, tepiha i tekstila do namještaja te lepezu stilova, od industrijskog i rustikalnog do romantičnog i glamuroznog.

Bonami, jedan od najvećih europskih trgovaca namještajem i proizvodima za dom, stigao je u Hrvatsku, s više od 45 000 proizvoda u svojoj e-trgovini, a najavljuje i otvaranje fizičke trgovine u Zagrebu. Bonami želi nadahnuti kupce na stvaranje lijepih interijera i domova ugodnih za život te stoga nudi visokokvalitetne, a istodobno povoljne proizvode, kao i vrhunsku uslugu, od besprijekorne dostave do usluge dizajnera za interijere.

Ponuda je za sada usmjerena na iznimno raznovrsne dodatke i ukrase za dom te manji namještaj, kao što su fotelje, stolići i tepisi, a sljedećih mjeseci proširivat će je i većim komadima kao što su dvosjedi, trosjedi, komode i ormari. Uz to, Bonami kupcima nudi brzu dostavu u roku od dva do četiri radna dana ili najviše pet dana za neke dijelove Hrvatske za više od 20 000 proizvoda koje ima spremne na skladištu. Kupci će moći odabrati i proizvode koji se proizvode nakon narudžbe, a dostava je u roku od nekoliko tjedana. Također, povrat je moguć 365 dana nakon kupnje, u originalnom pakiranju proizvoda i bez navođenja razloga za povrat. Proces je prilagođen potrebama kupaca, tako da mogu samostalno vratiti proizvod na adresu Bonamija u Hrvatskoj ili će ga na kućnoj adresi kupca preuzeti Bonamijeva dostava, nakon dogovora sa službom za korisnike.

– Kupci u Hrvatskoj vole online kupnju i tržište stalno raste, bez naznaka usporavanja. No, potencijal je i dalje velik, osobito za pouzdanu e-trgovinu kao što je Bonami. Uvjeren sam da će lokalni tim u Hrvatskoj dovesti Bonami tijekom sljedeće tri godine među tri vodeće domaće online trgovine s ponudom namještaja i proizvoda za dom, jednako kao što smo to već napravili na tržištima u Češkoj, Poljskoj i Slovačkoj – rekao je Pavel Voparil, predsjednik Uprave Bonamija.

Voparil je kompaniju osnovao 2013. godine u Češkoj, a već sljedeće godine proširila se u Poljsku te zatim u Slovačku, Rumunjsku i Mađarsku. Najnoviji val ekspanzije doveo je Bonami u Hrvatsku, Sloveniju, Litvu i Latviju. Voparil ističe da 2020. nije bila jednostavna, ali su ostvarili poslovni uspjeh jer su kupci prepoznali prednosti koje im nudi online kupnja u odnosu na konkurenciju koja je ponajprije usmjerena na svoje fizičke trgovine. Ostvareni uspjeh usmjeravaju na daljnji rast i širenje, a dolazak u Hrvatsku procjenjivali su na osnovi ekonomskih i demografskih pokazatelja te stanja u industriji i kod konkurencije.

Presudilo je povjerenje u rast hrvatskog tržišta i gospodarstva, ističe Voparil, kao i spremnost Bonamija na daljnju internacionalizaciju poslovanja, s fokusom na jedinstvenost svakog tržišta i učinkovitost poslovnih procesa.

Također, Bonami je prošle godine udvostručio kapacitete središnjeg skladišta u Poljskoj. Tako sada na više od 40 000 četvornih metara može spremiti proizvode za isporuku kupcima na svih devet postojećih tržišta, kao i na potencijalnim novima.

Iz Bonamija ističu da u svojoj ponudi imaju širok izbor pažljivo odabranih proizvoda koji slijede moderne trendove u dizajnu interijera, tako da kupci mogu birati od manjih proizvoda za kuhinju ili kupaonicu, preko tepiha i tekstila za dom, pa sve do manjeg, a uskoro i većeg namještaja. Ponuda obuhvaća cijelu lepezu stilova, od industrijskog, rustikalnog, romantičnog ili skandinavskog do glamuroznog, kao i sve potrebe kupaca i sve prigode, od školaraca do proslave blagdana. Bonami uistinu želi nadahnuti svoje kupce kako bi im bio partner za nove ideje i primjenu trendova iz cijelog svijeta, zaključuju u Bonamiju.

You may also read!

nafta

Cijene nafte potonule na najniže razine od veljače

Na svjetskim tržištima prošloga tjedna cijene nafte oštro su pale, spustivši se na razine od veljače ove godine pod

Read More...
vito

Nova pravila EU za radne uvjete

Početkom ovog mjeseca navršio se rok do kojeg su države članice EU-a trebale prenijeti Direktivu o transparentnim i predvidivim

Read More...
industrija

Pad narudžbi njemačkim tvornicama u lipnju blaži od očekivanog

Narudžbe njemačkim tvornicama smanjile su se u lipnju manje nego se očekivalo jer su veće domaće narudžbe djelomično neutralizirale

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design