360 PROMO domaća shopping aplikacija s akcijskim ponudama hrvatskih trgovaca u 9 mjeseci dosegla gotovo 200.000 korisnika

In Potrošači
360 PROmo

Svjedoci smo da je u zadnjih nekoliko godina dostupno sve više aplikacija koje korisnici mogu skinuti na svoje mobilne uređaje. Pa opet mali broj njih se zaista probije i postane korišteno od velikog broja ljudi. U Hrvatskoj, kao uostalom i u SAD-u i velikoj većini zemalja EU, u posljednjih godinu dana su aplikacije koje su najkorištenije i imaju najviše novih korisnika postale Temu i Shein.

Specifičnost tih aplikacija je to da se putem njih prodaje jeftina kineska roba i to vrlo širokog spektra, te to što izuzetno mnogo ulažu u marketing pa tako i postižu vodeća mjesta u rankingu aplikacija diljem svijeta. Ali da i agregirana akcijska ponuda domaćih trgovaca može biti itekako atraktivna hrvatskim kupcima, govori primjer domaće hit aplikacije 360 PROMO.

Ova aplikacija se pojavila na hrvatskom tržištu početkom ove godine te je ponudila poprilično širok pregled akcijske ponude hrvatskih trgovaca, kao i dodatne zanimljive funkcionalnosti poput pregleda radnih vremena trgovina nedjeljom i spremanja loyalty kartica i aplikacija trgovaca na jednom mjestu. Aplikacija 360 PROMO je očito bila pogođena u smislu obuhvata i korisničkog iskustva, s obzirom da se u posljednjih par mjeseci redovito nalazi u top 10 aplikacija prema Google Playu i App Store-u te s obzirom da ju je preuzelo već gotovo 200.000 korisnika! Time je ujedno postala i vodeća aplikacija za agregiranje akcijskih ponuda domaćih trgovaca u Hrvatskoj, a taj je kanal komunikacije akcijskih ponuda postao u posljednje vrijeme vrlo utjecajan, te je prema relevantnim istraživanjima postao čak značajniji od društvenih mreža u smislu izvora informiranja potrošača o akcijskim ponudama trgovaca.

josip„Planiramo i brojna unaprjeđenja funkcionalnosti u aplikaciji, kao i širi obuhvat podataka. Već sad smo postali primarni izvor informiranja o akcijskim ponudama i radnim vremenima za veliki broj ljudi u Hrvatskoj, a s daljnjim unapređenjem aplikacije će taj broj zasigurno značajno rasti u budućnosti.“, rekao je dr.sc. Josip Muller, autor aplikacije 360 PROMO.

Ova jedinstvena aplikacija na jednome mjestu nudi jednostavnu pretragu više od 5.000 akcija brojnih trgovaca prema traženom proizvodu ili kategoriji proizvoda, kao i pregled preko 170 promo kataloga od praktički svih relevantnih trgovina i trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. Isto tako, aplikacija 360 PROMO omogućuje i unos te dijeljenje lista za kupovinu s obitelji i prijateljima, te trenutni pregled što se od kupovne liste trenutno može naći na akciji i gdje. Zahvaljujući navedenim značajkama i pogodnostima, ova aplikacija značajno olakšava samo iskustvo kupovine te svojim korisnicima nudi jednostavan i praktičan način za uštedu novca i vremena pri kupovini putem širokog obuhvata i brojnih funkcionalnosti koje nudi.

Ovaj domaći startup uspio je tako integrirati u ovoj aplikaciji sve ono što prosječni hrvatski kupac treba za pomoć pri kupovini pa je upravo zbog toga ona postala toliko preuzimana i korištena od strane velikog broja korisnika. Najpopularniji moduli u aplikaciji su svakako „Promocije i akcije“ – jer je njime očito ljudima najjednostavnije loviti akcije na proizvodima robe široke potrošnje koje trebaju kupiti, te „Radna vremena“ s obzirom na to da je putem njega vrlo jednostavno saznati koje sve trgovine rade nedjeljom i praznikom u njihovoj okolini. Aplikacija je naravno potpuno besplatna za korisnike i tako će sigurno i ostati, ističe autor aplikacije.

Uz kontinuirani razvoj i unapređenje aplikacije, 360 PROMO je na putu da postane neizostavni alat u svakodnevnom životu velikog broja korisnika, pomažući im da lakše uštede te čineći njihovo iskustvo kupovine jednostavnim, bržim i ekološki prihvatljivijim.

You may also read!

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Tvrtka METRO Hrvatska svečano je otvorila novi veleprodajni centar u Puli, u Industrijskoj cesti 23. Novi pulski centar nalazi

Read More...
Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji

Read More...
stojic

HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora

Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design