9. Festival maslina u Zagrebu privukao rekordan broj posjetitelja

In Sajmovi i izložbe
9. Festival maslina u Zagrebu privukao rekordan broj posjetitelja

Zdravko Tušek, državni tajnik Ministarstva poljoprivrede i Dejan Jaić, u funkciji izaslanika gradonačelnika Grada Zagreba, svečano su otvorili prvi dan 9. Festivala maslina u Zagrebu koji od 9:00 do 19:00 u hotelu Sheraton okuplja ljubitelje vrhunskih maslinovih ulja.

Prilika je to za istraživanje raznovrsne ponude, umrežavanje s vodećim stručnjacima maslinarstva te sudjelovanje na stručnim predavanjima i kreativnim radionicama. Ulaz je besplatan za sve posjetitelje tijekom oba dana trajanja Festivala, a u nedjelju, 10. ožujka, posjetitelji se mogu pridružiti događanju od 9:00 do 18:00.

Spoj bogate tradicije i strasti prema uzgoju vrhunskih sorti maslina, obogaćenih raznolikim klimatskim uvjetima, stvara idealno okruženje za proizvodnju visokokvalitetnih maslinovih ulja, a neka od najboljih mogu se kušati na samom Festivalu kojeg je organizirao Zagrebački maslinarski institut. Kao i svake godine, prilika je to za promicanje važnosti maslinarstva i razmjenu znanja među zaljubljenicima u tradiciju i kvalitetu.

„S ponosom možemo reći da je prvi dan 9. Festivala maslina u Zagrebu premašio sva očekivanja, okupivši brojne stručnjake, ljubitelje maslinovih ulja i istinske zaljubljenike u kvalitetu. Ovogodišnje izdanje Festivala donosi bogatstvo sadržaja, a svi posjetitelji imaju priliku istražiti vrhunske proizvode, uspostaviti nova poznanstva i obogatiti svoje znanje o maslinarstvu. Veselimo se još jednom danu druženja i dijeljenja strasti za maslinovim uljem“, rekao je Srećko Gross, predsjednik Zagrebačkog maslinarskog instituta.

Ovogodišnje izdanje obiluje degustacijama, prodajnim izložbama vrhunskih proizvoda, predavanjima i radionicama, a održana je i panel diskusija na temu „Mogućnosti brendiranja Hrvatske kao zemlje vrhunskog maslinovog ulja“ koju je moderirao dr. sc. Božo Skoko, suosnivač Millenium promocije i red. prof. na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Rasprava okupljenih stručnjaka poput Tedija Chiavalona, proizvođača brenda Chiavalon, Borisa Ljubičića, dizajnera, Zdravka Tušeka, državnog tajnika u Ministarstvu poljoprivrede RH, Zlatka Burića, predsjednika udruge Zlatna Šoltanka te Domagoja Živkovića, predstavnika udruge Ultra extra, pružila je dublji uvid u izazove i mogućnosti brendiranja maslinovog ulja u Hrvatskoj.

„Hvala posjetiteljima, izlagačima i suradnicima na njihovom doprinosu koji čini ovaj događaj iznimnim. Panel diskusija, radionice i susreti sa stručnjacima stvorili su izuzetno poticajnu atmosferu. Pozivamo sve da nam se pridruže i sutra jer nas očekuje još uzbudljivih trenutaka i okusa. Ovaj Festival nije samo o maslinama; to je iskustvo koje slavi tradiciju, inovaciju i ljubav prema vrhunskim maslinovim uljima“, zaključio je Nikša Šimunović Odak, predsjednik Organizacijskog odbora.

You may also read!

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Tvrtka METRO Hrvatska svečano je otvorila novi veleprodajni centar u Puli, u Industrijskoj cesti 23. Novi pulski centar nalazi

Read More...
Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji

Read More...
stojic

HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora

Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design