9. Festival maslina u Zagrebu privukao rekordan broj posjetitelja

In Sajmovi i izložbe
9. Festival maslina u Zagrebu privukao rekordan broj posjetitelja

Zdravko Tušek, državni tajnik Ministarstva poljoprivrede i Dejan Jaić, u funkciji izaslanika gradonačelnika Grada Zagreba, svečano su otvorili prvi dan 9. Festivala maslina u Zagrebu koji od 9:00 do 19:00 u hotelu Sheraton okuplja ljubitelje vrhunskih maslinovih ulja.

Prilika je to za istraživanje raznovrsne ponude, umrežavanje s vodećim stručnjacima maslinarstva te sudjelovanje na stručnim predavanjima i kreativnim radionicama. Ulaz je besplatan za sve posjetitelje tijekom oba dana trajanja Festivala, a u nedjelju, 10. ožujka, posjetitelji se mogu pridružiti događanju od 9:00 do 18:00.

Spoj bogate tradicije i strasti prema uzgoju vrhunskih sorti maslina, obogaćenih raznolikim klimatskim uvjetima, stvara idealno okruženje za proizvodnju visokokvalitetnih maslinovih ulja, a neka od najboljih mogu se kušati na samom Festivalu kojeg je organizirao Zagrebački maslinarski institut. Kao i svake godine, prilika je to za promicanje važnosti maslinarstva i razmjenu znanja među zaljubljenicima u tradiciju i kvalitetu.

„S ponosom možemo reći da je prvi dan 9. Festivala maslina u Zagrebu premašio sva očekivanja, okupivši brojne stručnjake, ljubitelje maslinovih ulja i istinske zaljubljenike u kvalitetu. Ovogodišnje izdanje Festivala donosi bogatstvo sadržaja, a svi posjetitelji imaju priliku istražiti vrhunske proizvode, uspostaviti nova poznanstva i obogatiti svoje znanje o maslinarstvu. Veselimo se još jednom danu druženja i dijeljenja strasti za maslinovim uljem“, rekao je Srećko Gross, predsjednik Zagrebačkog maslinarskog instituta.

Ovogodišnje izdanje obiluje degustacijama, prodajnim izložbama vrhunskih proizvoda, predavanjima i radionicama, a održana je i panel diskusija na temu „Mogućnosti brendiranja Hrvatske kao zemlje vrhunskog maslinovog ulja“ koju je moderirao dr. sc. Božo Skoko, suosnivač Millenium promocije i red. prof. na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Rasprava okupljenih stručnjaka poput Tedija Chiavalona, proizvođača brenda Chiavalon, Borisa Ljubičića, dizajnera, Zdravka Tušeka, državnog tajnika u Ministarstvu poljoprivrede RH, Zlatka Burića, predsjednika udruge Zlatna Šoltanka te Domagoja Živkovića, predstavnika udruge Ultra extra, pružila je dublji uvid u izazove i mogućnosti brendiranja maslinovog ulja u Hrvatskoj.

„Hvala posjetiteljima, izlagačima i suradnicima na njihovom doprinosu koji čini ovaj događaj iznimnim. Panel diskusija, radionice i susreti sa stručnjacima stvorili su izuzetno poticajnu atmosferu. Pozivamo sve da nam se pridruže i sutra jer nas očekuje još uzbudljivih trenutaka i okusa. Ovaj Festival nije samo o maslinama; to je iskustvo koje slavi tradiciju, inovaciju i ljubav prema vrhunskim maslinovim uljima“, zaključio je Nikša Šimunović Odak, predsjednik Organizacijskog odbora.

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Žito grupa potpisuju ugovor o kupoprodaji kompanije Zvijezda

Fortenova grupa i Žito grupa potpisat će danas ugovor o kupoprodaji kompanija Zvijezda plus d.o.o. i Zvijezda d.o.o. Ljubljana,

Read More...
turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design