Lidl Hrvatska opet Poslodavac Partner

In Zaposlenost / plaće
1-Lidl Hrvatska - Urucenje Certifikata Poslodavac Partner

Tvrtka Lidl Hrvatska uvrštena je sedmi put među hrvatske tvrtke koje se ističu vrhunskim praksama u ljudskim potencijalima, primivši ponovno prestižno priznanje Certifikat Poslodavac Partner. Zadržan fokus na kvalitetno upravljanje zaposlenicima potvrđen je visokim rezultatom od 94% ukupnih bodova.

Briga o zaposlenicima i strateška orijentiranost ljudskih resursa nagrađeni su visokim postocima u svim ocjenjivanim područjima, pri čemu je područje regrutiranja i selekcije kandidata ostvarilo hvalevrijedan maksimalan broj bodova. Istaknuta je transparentnost vođenja procesa potrage za zaposlenicima, izbjegavanje bilo kakvih oblika diskriminacije, pravovremeno informiranja kandidata, kao i strukturirano uvođenje zaposlenika u posao.

Lidl Hrvatska njeguje kulturu otvorene komunikacije sa zaposlenicima i značajne resurse ulaže u razvoj svih svojih djelatnika, prepoznajući pritom njihov potencijal za napredovanje. Također, zaposlenicima se nudi mnoštvo dodatnih beneficija i potiče se njihovo iskorištavanje. Postoji zaseban odjel Brige za zaposlenike koji je fokusiran na očuvanje dobrobiti zaposlenika i ravnoteže njihovog poslovnog i privatnog života.

Nikolina Vlašić, Voditeljica sektora ljudskih resursa primila je Certifikat Poslodavac Partner od Aleksandra Zemunića, člana Uprave tvrtke SELECTIO.

“Ponosni smo što smo i ove godine potvrdili status Poslodavca Partnera. Ovaj nam certifikat, osim potvrde kvalitete naših procesa u upravljanju ljudskim resursima, daje i priznanje za trud i angažman koji se svakodnevno ulaže u njihovo provođenje na svim razinama naše tvrtke. Za naše uspješno poslovanje i neprestani rast zaslužni su upravo naši zaposlenici, a jednako kao što Lidl na tržištu želi biti prvi izbor za svoje kupce, tako želimo biti i ostati prvi izbor za naše zaposlenike”, izjavila je Nikolina Vlašić, Voditeljica sektora ljudskih resursa.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design