‘We Believe in Fashion’ – nova C&A kolekcija za sve koji vjeruju u modu

In Promocije / novi proizvodi
C&A showroom

Uz ples Slavka Sobina i Gabrijele Pilić te plesnu skupinu TransForm, kao i brojne druge poznate osobe među kojima su Korana Gvozdić i Matea Nesek, modna kuća C&A predstavila je trendove za sezonu jesen/zima 2019.

Modna kuća C&A i ove sezone donosi uzbudljive nove kolekcije i još jednom oduševljava svježim pristupom modnim trendovima. U jesensko-zimskom ozračju zagrebačke park šume Grmoščica predstavljena je kolekcija čiji je moto – We believe in fashion. Svi koji vjeruju u modu okupili su se na predstavljanju C&A brendova Yessica, Yessica Premium i CLOCKHOUSE te oduševljeno pregledali kolekcije u prostoru koji za tu prigodu pretvoren u impresivni ledeni C&A Collection Room. Posebnu pažnju privukli su poznate osobe Slavko Sobin, Gabrijela Pilić, Korana Gvozdić i Matea Nesek te plesna skupina TransForm.

C&A ove sezone podsjeća na modno odvažne 70-te i 80-te godine, godine u kojima je moda odigrala značajnu ulogu u osnaživanju pojedinaca i njihovih pokreta.

“Moda je osobnost, moda je samopouzdanje, moda je hrabrost. Putem ove kolekcije pozivamo sve koji vjeruju u modu da uvijek imaju na umu snagu koju im omogućuje modni odabir, ali i da dijele naš entuzijazam prema dostupnoj, raznolikoj modi i individualnim stilovima. Trenutno svjedočimo još jednom valu snažnih pojedinaca koji pomiču granice i redefiniraju klasične definicije stila. Oni su spontani, nekonvencionalni i energični u svim aspektima svojih života. A takve su i naše najnovije kolekcije”, izjavila je marketing menadžerica C&A za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju, Renela Ružić.

C&A brend Yessica ove sezone donosi samouvjerenu i casual interpretaciju mode iz 70-tih i 80-tih godina. Nije slučajnost da upravo ova modna razdoblja predstavljaju značajan pomak u osnaživanju svih. Kolekcija se poigrava krojevima i bojama iz tog vremena te ujedno pomiče granice između poslovnog i opuštenog stila. Yessica Premium kolekcija kombinira street style s luksuznim country styleom, a namijenjena je ženama koje cijene opuštenu eleganciju.

Nova CLOCKHOUSE ženska kolekcija inspirirana je New Yorkom i europskim klubovima u 80-tim i 90-tim godinama. Kombinacija prozračnih boja i tvorničkih krojeva susreće se sa svjetlucavim satenom i ispranim denimom. Uz snažne boje i kontraste, kolekcija je sve samo ne suzdržana. Muška kolekcija je snažno inspirirana međunarodnim street styleom, umjetnošću i glazbom te ostavlja pomalo grubi urbani dojam.

Kolekcija jesen/zima 2019. je dostupna u C&A trgovinama kao i putem online shopa.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design