Cromaris sedmi u svijetu u proizvodnji orade i brancina

In Tvrtke i tržišta
Cromaris

U razvoj kompanije je od osnutka 2009. do danas uloženo milijardu kuna, rezultat čega je snažan rast svih poslovnih pokazatelja – prodaja je povećana gotovo deset puta uz brojne tehnološke i proizvodne inovacije. Prateći trendove u prehrambenoj industriji, Cromaris je na tržište nedavno plasirao novo tzv. skin pakiranje.

Cromaris koji posluje u sastavu Adris grupe, deset godina od osnutka, sedma je tvrtka u svijetu u uzgoju orade i brancina, a ujedno i najbrže rastuća te izrazito izvozno orijentirana tvrtka. Više od tri četvrtine proizvodnje plasira se u inozemstvo – Cromaris riba prisutna je na svim važnijim tržištima Europe, a glavno izvozno tržište je Italija. U razvoj ove vertikalno integrirane kompanije Adris je od osnutka 2009. do danas uložio milijardu kuna, rezultat čega je snažan rast svih poslovnih pokazatelja – prodaja je povećana gotovo deset puta uz brojne tehnološke i proizvodne inovacije.

„U proteklom desetogodišnjem razdoblju Cromaris je prosječno rastao 22 posto godišnje. Rezultat je to strategije rasta i razvoja temeljene na vrhunskoj kvaliteti proizvoda uz najkraći mogući rok dostave od ulova do krajnjeg potrošača. Na inozemnim tržištima ostvarujemo 81 posto količinske prodaje i 83 posto prihoda od prodaje. Budući rast temelji se na snažnijoj prisutnosti na ključnim izvoznim tržištima poput Italije, Francuske i Njemačke. Nastavljaju se i ulaganja u marketing i razvoj branda uz proširenje kapaciteta u preradi i rastu udjela u prodaji diferenciranih proizvoda kao ključnih elemenata razlikovnosti u odnosu na konkurenciju. U narednom petogodišnjem razdoblju, investicije su vrijedne gotovo 400 milijuna kuna“, rekao je Goran Markulin, direktor Cromarisa.

Skin pakiranje – vrhunska kvaliteta u inovativnom pakiranju

Proizvodi visoke dodane vrijednosti, prije svega svježa očišćena i pakirana riba, fileti i odresci, ključni su element razlikovnosti u odnosu na konkurenciju. Udio prihoda od proizvoda dodatne vrijednosti trenutno iznosi 43 posto, s ciljem da u nešto više od godinu dana dostigne 50 posto prodaje. Poglavito se to odnosi na proizvode u novom – skin pakiranju. Prateći trendove u prehrambenoj industriji, Cromaris je na tržište nedavno plasirao novo tzv. skin pakiranje. Kvalitetna bijela riba – brancin, orada i hama, potrošačima je dostupna filetirana i očišćena od kosti, u inovativnom pakiranju bez nabora koje čuva svježinu, boju i cjelovitost proizvoda te pruža neposrednije iskustvo kupnje. Proizvod je pokriven tankim slojem zaštitne folije tako da se može osjetiti i doživjeti već na prodajnom mjestu. Skin pakiranje prati i moderan dizajn koji ističe prednosti Cromarisove ribe i potrošaču donosi informacije o pojedinoj ribljoj vrsti i načinu uzgoja.

„Riječ je o najmodernijoj tehnologiji pakiranja ribe u svijetu kakve dosad nije bilo na hrvatskom tržištu. Koncept je to koji proizlazi iz vizije Cromarisa da bude prepoznat po svježini, najvišoj kvaliteti i inovativnosti proizvoda, u čemu već jesmo lideri na tržištu“, rekao je Markulin i podsjetio kako je priprema za ovu investiciju trajala više od dvije godine. Nova linija, temeljena na njemačkoj tehnologiji, vrijedna je više od tri milijuna kuna.

Cromaris je u prvom polugodištu 2019. godine ostvario prodaju od 4.334 tone, što je za 16 posto više u usporedbi s prvih šest mjeseci prošle godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 18 posto. Cromaris na inozemnim tržištima ostvaruje 81 posto prodanih količina i 83 posto prihoda od prodaje. Zabilježen je i rast prosječnih cijena od dva posto, što je dovelo do rasta prihoda od prodaje za 18 posto. Cromaris je u prvih šest mjeseci 2019. godine ostvario neto dobit iz redovnog poslovanja od 12,2 milijuna kuna, što je za 44 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem. Prognoze za drugi dio godine ukazuju na zadržavanje trenda dvoznamenkastog rasta količinske prodaje i prihoda. U 2019. godini Cromaris će dostići razinu prodaje od gotovo 10.000 tona ekvivalenta svježe ribe ili WFE-a (engl. Whole Fish Equivalent).

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design