80 % više dostavljenih paketa – vjetar u leđa za novu poslovnu godinu
Po završetku prvog kvartala 2017. tvrtka DPD Croatia d.o.o. bilježi odlične rezultate i trend uzastopnog pozitivnog rasta
Porast prihoda blizu 50 % potaknut je rastom dostavljenih paketa u domaćoj i međunarodnoj distribuciji, čija se brojka u 2016. godini popela na više od 1,5 milijuna što je 80% više u odnosu na godinu prije. Potrebno je istaknuti i porast broja paketa dostavljenih privatnim osobama koji je dokaz da e-trgovina u Hrvatskoj bilježi snažan razvoj. U tom segmentu zabilježen je rast volumena od 125%, što je rezultiralo promjenama odnosa broja paketa dostavljenih poslovnim i privatnim korisnicima.
Prema istraživanju DPDgroup u Hrvatskoj je u 2016. godini udio online kupnje u sveukupnoj kupovini iznosio 6% i, kao što slučaj sa svim tržištima u usponu, nalazi se ispod europskog prosjeka koji iznosi 9,6%. Ipak, upravo taj podatak ukazuje da hrvatsko tržište e-trgovine ima veliki potencijal za daljnji rast.
Što se tiče snažnog rasta izvoza „Pozitivni trendovi u međunarodnoj dostavi započeli su još ulaskom Hrvatske u EU čime su naše kompanije dobile priliku poslovati s tržištem koje ima više od 500 milijuna stanovnika“, ističe direktor tvrtke Igor Jakovljević. „Dostava paketa u Europu, ali i diljem svijeta danas je mnogo brža, jednostavnija i pristupačnija“ nadodaje g. Jakovljević.
Ipak, mnoge tvrtke, posebice one manje, prodoru na međunarodno tržište još uvijek pristupaju s oprezom, temeljito važu prednosti i nedostatke te su pod dojmom da je plasiranje i dostava proizvoda u inozemstvo dugotrajan i skup proces. Kako bi im pokazali da to u praksi ne mora biti tako i potaknuli ih na razvoj i širenje poslovanja, DPD Croatia je za sve svoje nove klijente u travnju i svibnju pripremio posebne akcijske cijene slanja paketa u inozemstvo. U sklopu ove ponude moguće je isporučiti paket za Sloveniju, Mađarsku, Njemačku ili Austriji već od 70,00 kn, dok je paket za SAD, Australiju, Kanadu, Kinu ili UAE moguće poslati već od 200,00 kn, bez PDV-a.
Promotivna ponuda vrijedi i za privatne pošiljatelje paketa stoga ako ste na primjer dobili posao u Irskoj i morate preseliti svoje stvari paket za Irsku koštao bi vas od 95,00kn na više, ovisno o kilaži koja se šalje. Ista cijena, u sklopu ove akcije, vrijedi i za slanje paketa u Italiju, Velika Britaniju, Francusku, Irsku, Poljsku i zemlje Beneluxa. Više informacija dostupno je na www.dpd.hr.
Na kraju treba istaknuti da GeoPost, tvrtka majka DPDa, također nastavlja rast, bilježeći rezultat od 6,2 milijarde eura ili 8.6% porasta u usporedbi s 2015. godinom. Taj je rezultat potaknut je porastom volumena od 9.4% čime se ukupan broj paketa isporučenih širom svijeta popeo na čak 1,1 milijarde! Od toga, porast međunarodnog volumena iznosi 17.6 % u usporedbi s 2015. godinom što potvrđuje činjenicu da DPDgroup ima najbolju međunarodnu cestovnu mrežu u Europi.
O DPDgroup
DPD u Hrvatskoj dio je DPDgroup (GeoPost), druge najveće međunarodne dostavne paketne mreže u Europi. Pod nazivom DPDgroup djeluju vodeće međunarodne tvrtke za dostavu: DPD, Chronopost, SEUR i Interlink Express. Grupa broji 60.000 članova, a snažna međunarodna mreža omogućuje efikasnu razmjenu iskustava i znanja. DPDgroup spaja inovativne tehnologije i lokalna iskustva kako bi i pošiljateljima i primateljima pružili najugodnija i najefikasnija dostavna rješenja. DPDgroup isporučuje više od 4 milijuna paketa dnevno, u više od 230 zemalja, a slanje i primanje paketa postaju izuzetno jednostavni, gdje god se klijenti nalazili.