Atlantic Grupa – značajan rast prihoda i profitabilnosti u prvoj polovici 2021.

In Tvrtke i tržišta
atlantic

Atlantic Grupa je u prvoj polovici 2021. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 2,7 milijardi kuna, što u odnosu na isti period lani predstavlja rast od 9,7 posto.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 387,2 milijuna kuna, što je bez jednokratnih stavki 6,7 posto više nego u prvom polugodištu prošle godine. Kompanija je ostvarila neto dobit od 217,5 milijuna kuna, što predstavlja rast od 18 posto kad se isključe jednokratne stavke.

“Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2021. ostvarila rast u svim poslovnim i distribucijskim područjima, što je, u odnosu na isti period lani, posljedica i bolje epidemiološke situacije na svim tržištima te popuštanja mjera za suzbijanje pandemije. Osobito smo ponosni na činjenicu da smo, unatoč svim izazovima, ostvarili organski rast prodaje od gotovo 9 posto u odnosu na prvo polugodište 2019. – godine u kojoj smo imali povijesno najviše prihode. Zabilježili smo također novu najvišu cijenu dionice te smo isplatili i povijesno najvišu dividendu. Svjesni smo da će i nadolazeće razdoblje biti epidemiološki izazovno, pri čemu naši prioriteti ostaju isti: zdravlje i sigurnost naših djelatnika, osiguranje nesmetanog nastavka proizvodnje i kontinuirana opskrba naših kupaca i potrošača te društvena odgovornost u najširem smislu“, komentirao je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.

Pića, Donat i Kava predvodnici rasta prodaje
Najbolji rezultat među poslovnim područjima ostvarili su strateška poslovna područja Pića, čiji je vodeći brend Cedevita, s rastom od 16,1 posto, Donat s rastom od 15,8 posto te Kava, pojedinačno najveća kategorija s udjelom od 20,5 posto u ukupnom prihodu i nosećim bredovima Barcaffe i Grand kafa, koja je rasla 10,3 posto. Među distribucijskim područjima prednjače Hrvatska s rastom od 10,6 posto i Srbija s rastom od 9,7 posto. Valja istaknuti i to kako su dva nova brenda – čokolada Jimmy Fantastic i paleta proizvoda na bazi zobi Boom Box, uspješno lansirani u ožujku i travnju na tržištima Hrvatske i Slovenije, s izvrsnim početnim prodajnim rezultatima i sjajnom perspektivom na tržištu.

Nova tvornica i nova suradnja
Atlantic Grupa je, s obzirom na odličan razvoj poslovanja i planove rasta u kategoriji delikatesnih namaza, u ožujku započela ulaganje u izgradnju nove tvornice proizvoda pod robnom markom Argeta i to na području općine Kneginec u okolici Varaždina. Investicija ukupne vrijednosti od preko 50 milijuna eura odvijat će se u nekoliko faza, a novi proizvodni pogon prema planu bi trebao biti pušten u rad u roku od 15 mjeseci od ishođenja građevinske dozvole. Realizacijom svih faza projekta planirano je otvaranje i do 150 novih radnih mjesta. U srpnju su pak Atlantic Grupa i Barry Callebaut, vodeći svjetski proizvođač visokokvalitetnih proizvoda od čokolade i kakaa, sklopili ugovor o suradnji, koja će unaprijediti proizvodnju Atlanticovog etabliranog portfelja u asortimanu čokolada. Atlantic Štark je prvi regionalni strateški partner tvrtke Barry Callebaut i njezine tvornice u Novom Sadu, a ovo partnerstvo potvrđuje Atlanticovo usmjerenje na daljnji razvoj glavnih brendova u ključnim kategorijama.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design