Dan žena 2022: Od srama do supermoći

In Promocije / novi proizvodi
Dan žena 2022: Od srama do supermoći

Iako je kroz povijest očit napredak kad govorimo o pravima žena, pred svima nama je još dalek put do ravnopravnosti spolova. Bellabeat želi potaknuti otvoreni razgovor o preprekama i predrasudama s kojima se žene svakodnevno suočavaju zbog fizioloških razlika.

Tijekom 2021. bili smo svjedoci uvođenju mjera u mnogim državama u svrhu ravnopravnosti spolova, no do rodne jednakosti još je dalek put. Izvješće Svjetskog ekonomskog foruma o globalnom rodnom jazu za 2020. otkriva da rodni paritet neće biti postignut za 99,5 godina. Pandemija je samo taj jaz dodatno proširila.

U skladu s centralnom temom ovogodišnjeg međunarodnog dana žena “Rušenje pristranosti” (Breaking the Bias), Bellabeat pokrenuo kampanju kojom se želi potaknuti na otvoreni razgovor o preprekama i predrasudama s kojima se žene suočavaju zbog fizioloških razlika u odnosu na muškarce, a primarno se odnose na specifičnosti menstrualnog ciklusa.

Lica kampanje su četiri uspješne žene: Chari Hawkins američka atletičarka, Shayna Taylor holistička nutricionistica i influenserica, Isabel Alysa osnivačica Dolce Glow te poduzetnica i influenserica Kornelija Slunjski, na socijalnim mrežama poznata kao Koko Beaute. One progovaraju o svojim osobnim bitkama na putu do uspjeha, a sve kako bi potakle i druge žene da prihvate svoju ženstvenost, da zamijene sram i strah sviješću o tome da mogu ostvariti sve što požele.

U Bellabeatovoj kampanji, Koko Beaute je rekla: “Naravno da žena može sve, sve što poželi. Vrijeme je počnemo kršiti ova nepisana pravila o tome kako žena određene dobi treba izgledati ili da ne može biti ženstvena i snažna istovremeno. Nismo ništa manje ženstvene ako biramo različite puteve, ako dajemo prednost karijeri, ako tražimo istu plaću kao i muškarci za istu poziciju. I što je najvažnije, nismo slabije samo zato što smo fiziološki različite, u tim različitostima leže naše supermoći!”

Bellabeat vas poziva da se pridružite Koko, Chari, Isabel i Shayni te podijelite svoju priču o tome kako ste uspjele usprkos i unatoč predrasudama, ili barem pokušale. Ako pritom i nominirate prijateljicu, pomoći ćete da se poruka #onamožesve širi brže čime ohrabrujemo i osnažujemo jedna drugu. Samo ako prihvatimo svoje različitosti kao posve prirodne pojave, nešto čega se ne trebamo sramiti već prigrliti, samo tada možemo u potpunosti iskoristiti svoj ženski potencijal.

“Značajan element ukupne ravnopravnosti žena, rodni paritet ima temeljni utjecaj na to hoće li gospodarstva i društva napredovati ili ne.” Navodi Urška Sršen, suosnivačica Bellabeat Inc. “Video dijeli činjenice kojih smo iznimno svjesni kao tehnološka tvrtka usmjerena na žene i vjerujemo da ih je važno podijeliti sa svijetom. Jako nam je važno promijeniti priču iz budućnost je ženska, u sadašnjost je ženska.”

„Ovo je samo jedan dio slagalice u borbi za ravnopravnost žena; još uvijek postoji toliko bitaka i pristranosti od žena u sportu, preko plaća, do najradikalnijeg dijela svijeta gdje ženama još uvijek nedostaju najosnovnija prava.” izjavio je suosnivač Bellabeata Sandro Mur. “Hiperfokusirani radimo na pametnoj narukvici Bellabeat Ivy, za praćenje menstrualnog ciklusa i simptoma menopauze. Bilo nam je bitno da se usredotočimo na fiziološke razlike između žena i muškaraca (ciklus/hormoni) i pristranosti koje dolaze s njima.”

#shecanconquer #onamožesve #breakingthebias

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design