Marko Njavro imenovan izvršnim direktorom za operativno poslovanje Franck Grupe

In Karijere
Marko Njavro

Početkom svibnja Marko Njavro dolazi na poziciju izvršnog direktora za operativno poslovanje (COO) Franck Grupe te će, uz direktora Ivana Artukovića (CEO) i izvršnu direktoricu za financije Lidiju Kljajić (CFO), činiti tročlani upravljački tim kompanije.

Kao izvršni direktor za operativno poslovanje bit će zadužen za upravljanje u strateškim i operativnim područjima s fokusom na sektore Marketinga, Prodaje i distribucije, Istraživanja i razvoja te Lanca opskrbe. Na novoj će funkciji biti odgovoran za daljnje unapređenje i modernizaciju poslovnih procesa unutar Francka, kao i jačanje inovativnog i razvojnog potencijala kompanije te Frankovih brendova među kojima su Jubilarna kava, Franck cappuccina i čajevi te espresso uspješnice poput Franck Superiore i Stretto espressa.

Iza Marka Njavre stoji više od 20 godina iskustva i rezultata u industriji robe široke potrošnje s relevantnim međunarodnim referencama. Franck Grupi se pridružuje s pozicije glavnog direktora Strateškog poslovnog područja snacka u Atlantic Grupi s istaknutim regionalnim brendovima poput Smokija i Štarka te ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 100 milijuna eura.

Sa svojim timom inicirao je i realizirao investicijske cikluse na kategorijama čokolade, biskvita i vafla te proveo uspješno repozicioniranje krovnog brenda, a poseban doprinos dao je s projektom početka razvoja proizvodnih kapaciteta, odnosno izgradnje nove tvornice ekstrudiranih proizvoda čime je postavio temelje za budući rast i razvoj.

Njavro je veći dio svoje karijere proveo upravo u industriji pića, u Zagrebačkoj pivovari gdje je i započeo karijeru. Bio je regionalni predsjednik Molson Coorsa za Sloveniju, Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu, u čijem je sastavu i Zagrebačka pivovara, s ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 200 milijuna eura.

Obnašao je i funkcije glavnog direktora Molson Coorsa u Bugarskoj te direktora marketinga u Rumunjskog. Prethodno je bio na čelu grupnog marketinga za ključne brendove Stella Artois, Beck’s i dr. za devet tržišta srednje i istočne Europe sa sjedištem u Pragu te marketing menadžer za Ožujsko pivo.

You may also read!

Talijansko hrvatska gospodarska komora i Confindustria Udine: postoji sinergija

Talijansko hrvatska gospodarska komora i Confindustria Udine: postoji sinergija

Sinergija između Talijansko hrvatske gospodarske komore (THGK/CCIC) i Confindustrije Udine sve je jača te će obje strane u budućnosti

Read More...
turizam

Turistička noćenja u pola godine porasla dva posto, na 28 milijuna

U Hrvatskoj je u prvoj polovici godine boravilo 7,2 milijuna turista koji su ostvarili 28,1 milijun noćenja, što je

Read More...
auti

U prvih šest mjeseci prodano 14,7 posto više automobila nego lani

U Hrvatskoj je u prvom polugodištu ove godino prodano 38.794 novih putničkih vozila, što je 14,7 posto više nego

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design