Kampanja “Prvi s razlogom” osvojila je Grand PRix nagradu Hrvatske udruge za odnose s javnošću za najbolju komunikacijsku kampanju u kategoriji odnosi s javnošću za velika trgovačka društva.
Na 16. dodjeli Grand PRix nagrada, komunikacijsko priznanje koje dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), Valamarova kampanja za zapošljavanje „Prvi s razlogom“ u 2022. godini osvojila je Grand PRix nagradu u kategoriji odnosa s javnošću za velika trgovačka društva.
Valamar je među TOP 10 najpoželjnijih hrvatskih poslodavaca te je već godinama najbolje rangiran poslodavac u turističkoj industriji. Glavne zvijezde kampanje i 2022. godine bili su zaposlenici, a ključan iskorak u komunikaciji bila je strateška odluka Valamara da prvi u Hrvatskoj izrazi plaće u eurima i podigne njihov iznos za predstojeću sezonu. Ove godine kompanija je odlučila pokrenuti Tik Tok kanal kako bi novim generacijama pokazala što se događa iza kulisa, kako izgleda svakodnevica i poslovna kultura Valamara te koliko je truda i rada potrebno da se gosti osjećaju dobrodošlo.
Valamar Riviera u 2023. godini ulaže dodatnih 20 milijuna eura u primanja radnika te u dogovoru sa socijalnim partnerima povećava plaće u hotelskim operacijama, čime se primanja u Valamaru za glavnu turističku sezonu usklađuju s europskim plaćama. Plaće isplaćene u vrhu sezone, odnosno u lipnju, srpnju i kolovozu za stručna zanimanja – kuhare, konobare i recepcionare u Valamar hotelima, kampovima i ljetovalištima iznosit će između 1.200 i 1.800 eura neto, a za sobarice, pomoćne kuhare, pomoćne konobare, kuhinjske radnike, servire i niz drugih iznosit će između 1.000 i 1.200 eura neto.