Od polja do police pod QR povećalom

In Strateški savezi
Od polja do police pod QR povećalom

Kada je riječ o domaćoj kontroliranoj proizvodnji svježeg voća i povrća, Kaufland je otišao korak dalje i putem digitalne platforme AGRIVI osigurao još bolju kontrolu proizvoda i dobavljača.

Podrška domaćim proizvođačima od samih početaka poslovanja Kauflanda u Hrvatskoj jedan je od prioriteta ovog trgovačkog lanca. Kroz već poznati projekt „Naše mi najbolje paše“ surađuju s više od 60 domaćih proizvođača, a od prošle godine uvode i Model ugovorene proizvodnje voća i povrća gdje s pomno odabranim lokalnim proizvođačima sudjeluju u uzgoju određene sorte od biranja sjemena, nadgledanja razvoja, sve do do plasiranja u trgovine Kauflanda.

Upravo uz taj projekt veže se i platforma AGRIVI te će od sada kupci u trgovinama pored svakog proizvoda iz Ugovorene proizvodnje moći skenirati QR kod(u katalogu i u dućanu) i saznati sve važne informacije o sorti, procesu proizvodnje (postupci uzgoja i briga za usjeve) i porijeklu proizvoda. Naime, AGRIVI softver prikuplja sve informacije od početka do kraja procesa proizvodnje i tako jamči potpunu sljedivost svih poljoprivrednih procesa proizvodnje što dovodi do visoke razine kvalitete svježeg voća i povrća i veće transparentnosti.

„Veliku pažnju posvećujemo suradnji s domaćim poljoprivrednicima te nam je iznimno bitno našim kupcima ponuditi lokalne proizvode vrhunske kvalitete i povećati. Upravo je AGRIVI ta spona između nas i kupaca jer sada i sami pomoću QR koda mogu provjeriti kompletnu povijest proizvoda koje kupuju“, izjavio je član Uprave za Nabavu iz Kauflanda Hrvatska k.d., Daniel Šturm.

Sama implementacija softvera u trgovine provodit će se postepeno te za sada kupci mogu skeniranjem QR koda dobiti informacije o rajčicama, a tijekom ljeta i o dinji, lubenici itd.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design