Prihodi Tele2 Hrvatska u drugom kvartalu veći 5 posto

In Tvrtke i tržišta
viktor

Tele2 AB (Tele2) (NASDAQ OMX u Stockholmu: TEL2 A i B TEL2) objavio je danas konsolidirane rezultate poslovanja za drugi kvartal 2017. godine koji pokazuju snažan nastavak pozitivnog trenda poslovanja cijele grupe, što uključuje i Hrvatsku.

Tele2 je na nivou Grupe ostvario ukupni prihod u iznosu od 8,0 milijardi švedskih kruna, što je povećanje od 20% u odnosu za isto razdoblje 2016. godine, a EBITDA je porasla za 50%, pri čemu u drugom kvartalu ove godine iznosi 1,6 milijardi švedskih kruna.

„Izrazito smo zadovoljni snažnim financijskim rezultatima cijele Tele2 grupacije ostvarenim u prvoj polovici ove godine. Naša misija osiguravanja lakše komunikacije i međusobnog povezivanja ljudi i dalje nam je u fokusu te ćemo njoj podrediti i sve buduće planirane aktivnosti kako bismo ostvarili zacrtane ciljeve,“ izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave Tele2 AB.

Ključni pokazatelji poslovnih rezultata za Tele2 Hrvatska u drugom kvartalu ove godine odnose se na rast ukupnih prihoda od 5% te EBITDA za čak 37% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Tele2 Hrvatska bilježi rast u svim ključnim segmentima koji uključuju prihod od krajnjih korisnika, veleprodaje, usluga i prihoda od opreme odnosno uređaja, što pokazuju i odlični poslovni rezultati. Za prvih šest mjeseci ostvareni su ukupni prihodi od 592 milijuna kuna što je porast od 6%, a EBITDA je rasla čak 51% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

“Naša nova ponuda na platformi neograničene slobode komuniciranja, tržištu predstavljena krajem travnja ove godine, nailazi na odlične reakcije što je rezultiralo rastom broja zadovoljnih korisnika i prihoda u drugom kvartalu. Posebno dobar odaziv bilježimo u segmentu pristupa internetu kroz ponudu Pokućni internet. Pa tako, zaključno sa zadnjim danom lipnja, brojimo više od 27 tisuća korisnika koji su putem tog rješenja odabrali Tele2 kao pružatelja usluge pristupa brzom internetu za svoj dom ili ured. Ovakve reakcije korisnika nas ohrabruju da i nadalje ustrajemo u kreiranju ponuda temeljenih na osluškivanju zahtjeva i potreba kako naših postojećih korisnika tako i tržišta općenito. Značajnim ulaganjem u našu mrežu u proteklih 18 mjeseci podigli smo razinu kvalitete usluge na izrazito visok nivo, a ulaganjem u proizvode i usluge koje imaju za cilj permanentno unapređenje korisničkog iskustva nastavljamo i dalje.“, komentirao je rezultate drugog kvartala 2017. godine predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design