U Split stigao prvi vlak Euronight na turističkoj liniji iz Bratislave

In Iz zemlje
U Split stigao prvi vlak Euronight na turističkoj liniji iz Bratislave

Prvi vlak Euronight stigao je u subotu u Split iz slovačkog glavnog grada Bratislave, koji će prometovati na toj turističkoj liniji do 5. listopada, izvijestili su iz Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.

Riječ je o liniji Slovačke željeznice (ZSSK) u suradnji s austrijskim željeznicama ÖBB koja iz Bratislave prema Splitu prometuje preko Beča (Austrija).

Linija će prometovati svaku srijedu, petak i nedjelju prema Splitu, a povratno prema Bratislavi svaki ponedjeljak, četvrtak i subotu.

Osim putnika, iz Beča ovom linijom putnici mogu prevoziti i svoje automobile i motocikle.

Inauguracijskim vlakom su u Split stigli i predsjednik predstavništva i generalni direktor Slovačke željeznice Peter Helexa uz druge predstavnike tvrtke ZSSK te direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za Češku i Slovačku Miodrag Mlačić.

Tijekom ove sezone očekuje se da će ovom linijom u Split iz Slovačke stići više od 20.000 gostiju.

“Splitsko-dalmatinska županija je već godinama omiljena destinacija za goste iz Slovačke, koji nas posjećuju u velikom broju. Iznimno smo sretni što su Slovačka željeznica i ÖBB prepoznali taj interes prema našoj regiji, a uvjereni smo da će ova nova veza biti ključna za daljnje poboljšanje rezultata našeg turizma na dva izuzetno važna tržišta Slovačke i Austrije”, izjavila je direktorica splitsko-dalmatinske Turističke zajednice Ivana Vladović u povodu dolaska prvog vlaka iz Bratislave

Ističe kako je uspostava ove linije potvrđuje njihovu ljubav i privrženost prema Dalmaciji. Ova linija ima i dodatnu važnost s obzirom da će prometovati tijekom šest mjeseci, pružajući nam priliku za ostvarivanje još boljih rezultata i izvan ljetne sezone, rekla je Vladović.

Napominje kako će suradnju s partnerima iz Slovačke željeznice i ÖBB-a i ova nova linija pozitivno utjecati na našu lokalnu ekonomiju i turističku industriju.

Slovacima omiljena Splitsko-dalmatinska županija

„Slovačko tržište nam je jedno od najvažnijih emitivnih tržišta s kojega smo u 2023. ostvarili rekordnih 520.000 dolazaka i 3,3 milijuna noćenja. U dosadašnjem dijelu turističke godine za prva 4 mjeseca, ostvareno je 20.000 dolazaka i 75.000 tisuća noćenja, što je za 7 posto više u odnosu na isti period lani”, rekao je direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice za Češku i Slovačku Miodrag Mlačić.

Slovacima je Splitsko-dalmatinska županija omiljena i prošle godine su ostvarili 800.000 noćenja. I ove godine će vlak prometovati tri puta tjedno, od 3. svibnja do 5. listopada, a iz slovačkih željeznica nas obavještavaju da očekuju još više prevezenih putnika, ali i automobila i motocikala, rekao je Mlačić.

Tržište Slovačke nalazi se među prvih deset zemalja, odnosno na devetom mjestu po broju noćenja u Hrvatskoj, a najveći broj noćenja ostvaruje se u Splitsko-dalmatinskoj županiji, 25 posto.

Riječ je o gostima koje uz „sunce i more” najviše interesiraju priroda, gastronomija i istraživanje destinacije. Prema podacima Hrvatske narodne banke, s navedenog tržišta je u Hrvatskoj lani ostvareno oko 211 milijuna eura prihoda. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design