Adriatic Terroir oduševio premium vinskim eventom

In Sajmovi i izložbe
Adriatic Terroir

Vinskoj publici Züricha predstavljene vrhunske vinske etikete jugoistočne Europe

Adriatic Terroir, vodeći uvoznik i distributer vina jugoistočne Europe organizirao je u strogom centru Züricha u dvorani Folium ekskluzivni wine tasting event po nazivom Taste of Adriatic.

Da je riječ o više nego uspješno održanom događanju potvrđuje ne samo broj posjetitelja već i sinergija vinara koji su u odličnoj atmosferi osobno prezentirali svoja vina. Privatni kolekcionari, profesionalci, ugostitelji i sommelieri njih 510, imali su priliku na eventu upoznati se sa 102 vinske etikete, a treba naglasiti da su na ovom premium događaju predstavljena 24 branda.

Izborom sorti i godišta vina vinari su pokazali karakter i posebnost terroira s kojih dolaze. Hrvatske vinarije već su poznate i izuzetno cijenjene na švicarskom tržištu što je potvrdio i velik broj vinarija koje su prepoznale kvalitetu ovakve poslovne prilike.

Interes posjetitelja bio je usmjeren na kušanje autohtonih sorti ali i za vina poput Le Clos 9 koje potpisuje kutjevačka Vinarija Galić, istakuno je predstavnik vinarije Galić, Ivo Miočić.

Četiri Malvazije različitih stilova i godišta, Teran te odabrane etikete s najboljih položaja Santa Lucia dio su bogatog portfelja Vinarije Kozlović koje su švicarskoj publici predstavile Antonella i Gianna Kozlović.

Vinarija Krauthaker s Nikolom Drmićem predstavila se sa svojim poznatim interacionalnim sortama i vinima poput MERCS-a i Kuvlakhea te vrlo traženim etiketama koje prezentiraju široki raspon stilistike graševine.

Ante Rebrina iz Vinarije Stina naglasak je stavio na predstavljanje etiketa koje su postale brend a to su svakako Stina Plavac mali Majstor i Stina Plavac mali Remek djelo. Prezentacija je dodatno naglašena vinima u magnum bocama koje su i drugi vinari odabrali na ovom posebnom događanju.

Osim svjetskih sorti, predstavljene su i autohtone sorte regije. Tako je Vinarija Keža iz Bosne i Hercegovine, uz svog predstavnika Mirka Kežu, prezentirala Žilavku i Blatinu, dok je Vinarija Klet Brda iz Slovenije, uz Andrejku Jakončič, izložila devet vina, uključujući i poznatu rebulu. Srpski proizvođači Temet, s predstavnikom Nebojšom Aleksićem, te Bikicki koju je prezentirao vlasnik Đorđe Bikicki, prikazali su svoje moderne vinske kreacije i filozofiju ovih atraktivnih vinskih brendova.

O reputaciji i visokom statusu ovog događanja svjedoči i prisustvo brojnih profesionalaca, a jedan od njih je i Master of Wine Ivan Barbić.
„Iznimno sam zadovoljan odazivom vinarija, ali i posjetitelja što je najveće priznanje da Švicarsko tržište prepoznaje visoku kvalitetu vina jugoistočne Europe te da proizvođači rade vrhunski posao. Cilj nam je bio prvenstveno predstaviti raznolikost terroira i autohtonih sorti zemalja s kojima surađujemo, a nakon ovako uspješno održanog vinskog druženja Adriatic Terroir dobio je potvrdu svog statusa.“ – rekao je osnivač i vlasnik Adriatic Terroira, Danijel Filipović.

Apolitico, Vina Kos, Vina Coronica, Ante Sladić Vino i Zlatan Otok također su se predstavile publici, proširujući viziju kvalitete hrvatskih vina.

Svrha organizacije Taste of Adriatica je direktna komunikacija profesionalaca iz preimum segmenta HORECA kanala s predstavnicima vinarija na visokoj razini. Precizna priprema ovog susreta i vrhunska organizacija osigurali su zadovoljstvo kod posjetitelja kako bi se upoznali s potencijalima vina i dostignućima vinarija na internacionalnom tržištu.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design