Sajam s dušom, službeni je sloganom Viroexpa, održava se od 14. do 16. veljače i već je popunjen 85 posto, a u utorak je u prostorijama Virovitičko-podravske županije predstavljen i novi vizualni identitet koji je nastao u suradnji s tvrtkom Becker.
Jedna od najvećih gospodarskih i poljoprivrednih manifestacija u Republici Hrvatskoj, Međunarodni sajam gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede Viroexpo, gotovo je tri desetljeća mjesto susreta poljoprivrednika, obrtnika i poduzetnika.
Kako je rečeno na predstavljanju vizualnog identiteta, Viroexpo je postao simbol sinergije, povezanosti, tradicije i razvoja, a transformacija i modernizacija vizualnog identiteta iskorak je kojim se dodatno osnažuje prepoznatljivost i značaj ovog jedinstvenog sajma.
Direktor sajma Bojan Mijok kazao je da je nakon 27 godina došlo vrijeme za modernizaciju loga. Tako novim identitetom dominira zelena boja koja simbolizira održivost, zeleni razvoj, tranziciju i tradiciju.
Sajamski prostor Viroexpa popunjen je 85 posto, izvijestio je Virovitičko-podravski župan Igor Andrović. Vjeruje da će do kraja tjedna biti popunjen u potpunosti što, prema njegovom mišljenju dokazuje da je prepoznatljiv, odlična je pozornica svim izlagačima, ne samo iz županije domaćina, ne samo iz Slavonije, već i iz cijele Hrvatske.
Ovogodišnja zemlja partner je Slovačka, a županija partner je Bjelovarsko-bilogorska.
(Hina)