Predstavljen domaći alat Safe Shop koji vraća povjerenje u online kupnju

In Trgovina na malo
Predstavljen domaći alat Safe Shop koji vraća povjerenje u online kupnju

U svijetu u kojem se granice između stvarnog i lažnog sadržaja sve više brišu zahvaljujući razvoju umjetne inteligencije, povjerenje postaje najvrjednija valuta. Lažne recenzije, deepfake videi i generirani AI sadržaj dovode korisnike u stanje sumnje – kome još vjerovati na internetu? Upravo zato recenzije stvarnih ljudi i vjerodostojne oznake povjerenja postaju ključne za opstanak web trgovina.

U online svijetu često ne znaš od koga zapravo naručuješ – tko se krije iza webshopa, je li trgovina stvarna, ili samo još jedan “fake shop”. Tijekom Black Fridaya i sličnih rasprodaja ta nesigurnost postaje još izraženija.

Upravo zato je pokrenut Safe Shop, domaći alat koji korisnicima pruža jasan znak: “Ovdje kupujete sigurno.” Više od 100 web trgovina već je uključeno, a broj iz dana u dan raste.

Nastao iz stvarne potrebe – podržan zajednicom
Safe Shop je nastao kao rezultat suradnje s preko 600 hrvatskih webshopova, istraživanja potreba kupaca i konkretnih iskustava s online prijevarama. Riječ je o projektu udruge eCommerce Hrvatska, koja je nedavno proslavila 10 godina svog postojanja, a sigurnost i povjerenje stavlja u središte svog djelovanja.

“Safe Shop je sustav za prikupljanje i prikaz recenzija koji smo razvili kako bi pomogli trgovcima da povećaju povjerenje i konverzije na svom webshopu. Uz to, razvili smo i oznaku povjerenja koju kupci mogu prepoznati kao jamstvo sigurnosti”, ističe Marcel Majsan, predsjednik udruge.

U suradnji s agencijom Hero Factory, koju vodi Dario Begonja, razvijen je alat koji trgovcima omogućuje prikupljanje i prikaz stvarnih recenzija, a kupcima služi kao prva stanica prije online kupovine.

Dovoljno je posjetiti www.safeshop.hr, gdje mogu pronaći popis svih ručno provjerenih trgovina i pročitati autentične recenzije drugih kupaca.

Ručna provjera svakog webshopa i stvarne recenzije
Web trgovina ne može dobiti Safe Shop oznaku automatski. Svaki webshop prolazi stručnu provjeru prema 10 kriterija Kodeksa ponašanja, uključujući jasno istaknute uvjete kupnje i reklamacije, valjani kontakt i pravne podatke, sigurnosne tehničke postavke, aktivnu korisničku podršku i mogućnost ostavljanja i prikaza stvarnih recenzija.

“Premalo se pažnje posvećuje sigurnosti online kupnje, a ovim alatom trgovci konačno mogu na jednostavan način implementirati sigurnosne prakse, ojačati svoj brend i privući nove kupce”, poručuje Begonja iz Hero Factoryja.

Istraživanja ne lažu
Prema istraživanju udruge eCommerce Hrvatska, više od 60% online kupaca neće kupiti ništa na webshopu koji nema recenzije ili oznaku povjerenja, dok jedna stvarna recenzija može više utjecati na povećanje prodaje nego popust od 10%.

Za sve kvalitetne i sigurne trgovine koje se još nisu uključile, poruka je jasna, pridružite se udruzi eCommerce Hrvatska i ostvarite pravo na korištenje Safe Shop oznake povjerenja i sustava za prikupljanje recenzija.

You may also read!

dm

Trinaesta dm ženska utrka u znaku brige o zdravlju i dobre zabave

U subotu 7. lipnja na Jarunu, održana je 13. dm ženska utrka koja je okupila 7.597 rekreativnih i profesionalnih

Read More...
vujcic

Vujčić: Očekujemo da će se trend smanjivanja inflacije definitivno nastaviti

Guverner Hrvatske narodne banke (HNB) Boris Vujčić izjavio je u subotu da očekuje da će se trend usporavanja inflacije

Read More...
wallstreet

Svjetske burze porasle drugi tjedan zaredom

Na svjetskim su burzama cijene dionica porasle i prošloga tjedna, drugog zaredom, jer su ulagače ohrabrili solidni podaci s

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design