Gavrilovićevi proizvodi proglašeni najboljima u 4 kategorije u okviru projekta «Odabrale mame»

In Istraživanja
gavrilovic

U okviru prvog hrvatskog istraživanja zadovoljstva potrošača proizvodima i uslugama, u kojemu su proizvode na hrvatskom tržištu ocjenjivale hrvatske majke, Gavrilović je odnio pobjedu u kategorijama trajne salame, paštete, šunka u ovitku i hrenovke.

Istraživanje je provedeno u periodu od tri mjeseca, on-line putem, na nacionalnom reprezentativnom uzorku. Sudjelovalo je više od 8.000 majki koje su ocjenjivale 347 proizvoda s hrvatskog tržišta koje su zaista koristile.

Najzastupljeniji su bili proizvodi koji se svakodnevno koriste u domaćinstvu: prehrambeni artikli, proizvodi za osobnu higijenu, proizvodi za čišćenje te proizvodi za pranje rublja. Kod svakog proizvoda ocjenjivalo se zadovoljstvo korištenjem, njegova privlačnost, procijenjena vrijednost za uloženi novac te namjera ponovne kupnje.

Proizvodi Mesne industrije Gavrilović proglašeni su najboljima u kategorijama trajne salame, paštete, šunka u ovitku i hrenovke te su se tako svrstali u društvo 15 najboljih proizvoda na hrvatskom tržištu koji će od sada s ponosom nositi oznaku «Odabrale mame».

Bit će to dragocjen putokaz prilikom kupnje koji će kupcima olakšavati odabir, budući da iza njega stoji pažljivo i brižno promišljanje hrvatskih majki koje na obiteljski stol nastoje donijeti samo najbolje i najkvalitetnije proizvode.

Gavrilović je u okviru ovoga projekta još jednom dokazao i potvrdio istinitost svoga slogana – «Odlično je, od Gavrilovića je!»

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Žito grupa potpisuju ugovor o kupoprodaji kompanije Zvijezda

Fortenova grupa i Žito grupa potpisat će danas ugovor o kupoprodaji kompanija Zvijezda plus d.o.o. i Zvijezda d.o.o. Ljubljana,

Read More...
turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design