U četvrtak je u zagrebačkom kazalištu KNAP, po drugi puta od dolaska u Hrvatsku, održana dodjela nagrada i priznanja za Odabrani proizvod godine. Na temelju glasova hrvatskih potrošača, ovu je prestižnu oznaku dobilo ukupno 17 proizvoda domaćih i inozemnih proizvođača s polica hrvatskih trgovina, koji su se unatrag 18 mjeseci istaknuli svojom kvalitetom i inovacijom.
No, što je zapravo Odabrani proizvod godine? Ovaj marketinški koncept, 1989. godine u Francuskoj je utemeljio Christian Le Bret, poduzetnik s više od 26 godina iskustva u marketingu, koji je oznaku Odabrani proizvod godine zamislio kao priliku da kupca, odnosno potrošača stavi na prvo mjesto i stvori atmosferu povjerenja na hektičnom tržištu prepunom raznoraznih proizvoda. Počelo je sa Francuskom, da bi koncept kroz godine postao globalan i danas kao najveća svjetska nagrada za nove, inovativne i kvalitetne proizvode postoji u više od 40 najrazvijenijih zemalja svijeta.
Druga po redu dodjela za Odabrani proizvod godine, održana u Hrvatskoj, ponovno je istaknula izvrsne proizvode odabrane od strane stvarnih stručnjaka – hrvatskih potrošača. U istraživanju je sudjelovao reprezentativni uzurak a isto je provedeno od strane najveće vodeće svjetske istraživačke kuće AC Nielsen, koristeći metodologiju koja je standardizirana u cijelom svijetu.
Transparentno i nezavisno istraživanje javnog mnijenja kod potrošača, podrazumijevalo je nacionalno reprezentativno glasovanje putem web panela, a potrošači su se morali izjasniti kako su zadovoljni proizvodima koji su u posljednjih 18 mjeseci imali inovaciju u samoj formuli, funkcionalnosti ili ambalaži i pokazali promjenu ili poboljšanje.
Ispitanici su glasovali u 17 kategorija s područja hrane, proizvoda za čišćenje i proizvoda za osobnu njegu, a inovativnost, privlačnost i namjer za kupnju potrošača, bila su tri glavna pokazatelja koja su istaknula ovogodišnje favorite. Valja istaknuti i činjenicu da su i proizvođači stekli uvid u istraživanje kako bi i dalje mogli razvijati proizvode te ih diferencirati od konkurencije.
Prestižnu oznaku za Odabrani proizvod godine dobili su sljedeći proizvodi: Mulino Bianco keksi, Finish Quantum Max, LELO HEX kondomi, HELL energy drink, Sana hummus bućine sjemenke, Paloma maramice Care linija, Raid Advanced električni aparat protiv komaraca i Duck fresh discs, Vileda Turbo Mop, Ornel omekšivaći, Podravka juhe, Zvijezda Majoneza slanina, Gavrilović Zimska salama, Nivea gel za tuširanje care&rose, Ariel Color, Gavrilović mesni doručak pikant i Gavrilović pašteta pikant.
Ovih 17 proizvoda-dobitnika u svojim kategorijama, okrunjeno je pečatom za Odabrani proizvod godine te će se pod prepoznatljivom crvenom oznakom koja jamči kakvoću, inovaciju i zadovoljstvo potrošača moći pronaći ekskluzivno označeno na policama Konzum Super i Maxi prodavaonica.
O ovogodišnjoj dodjeli, više je otkrio Philippe Gelder, Izvršni predsjednik Odabranog proizvoda godine za cijeli svjet: „Drago nam je da smo i ove godine skupili veliki broj natjecatelja u Hrvatskoj, što je potvrda kvalitete ovog projekta, ali i veliko priznanje proizvođačima jer potvrda o kvaliteti dolazi direktno od kupaca. Globalno ova če godina biti največa za nas, a to je potvrda povjerenja potrošača i kredibilitet za proizvođače. Čestitam svim pobjednicima te zahvaljujem velikom broju potrošača koji su sudjelovali u ovogodišnjem projektu i pomogli odabrati najbolje od najboljih novosti na tržištu.“
Priliko dodjele dobitnici su, svaki iz svoje pogleda, rekli ponešto o tome što im znači takvo priznanje
Ova pobjeda nam predstavlja veliko priznanje od strane hrvatskih potrošača koji su prepoznali kvalitetu naših proizvoda. Izuzetno nam je drago da smo upravo mi osvojili nagradu proizvoda godine jer je to ujedno i nagrada za naš cjelogodišnji trud koji ulažemo, ne samo u brand Finish, već i u sve naše brandove.
Jednostavno se svi u RB uredu osjećamo počašćeno i ponosno. Ponosni smo na cijeli naš tim koji je mukotrpnim radom uspio pridobiti i opravdati povjerenje hrvatskih potrošača. Uvjereni smo kako ćemo stečeno povjerenje i očekivanja potrošača uspjeti opravdati i u budućnosti te ćemo im i dalje olakšavati njihovu svakodnevicu s našim inovativnim proizvodima.
Antonio Šoštarić, Reckitt Benckiser Customer Marketing Manager Adriatics – Home
Ovo je za nas veliko priznanje. Inspiracija od početka rada naše tvrtke je uživanje u hrani odličnog okusa koja je kvalitetna i daje dobar osjećaj, a Hummus je upravo to. Jako nam je drago što se i naši potrošači tako osjećaju i vole Sana Hummus.
Svi u Sana timu su jako sretni i ponosni. Pobjeda nam je dala dodatnu potvrdu da idemo u pravom smjeru te da je kvaliteta Sana Hummusa prepoznata baš onako kako smo se i mi osobno u Hummus zaljubili.
Silvija Repić, direktorica marketinga SANA Delicije
Nagrada je svijetska, kao i HELL i to znači da vrijedi, a potrošač je uvijek u pravu. Tajna HELL ENERGIA leži u izuzetnoj kvaliteti, savršenoj cijeni / vrijednosti, širokoj raspoloživosti i pozicioniranje prema potrebama potrošača i drago nam je da hrvatski potrošači to prepoznali.
Vjekoslav Oršolić, Hell Energy Adria Commercial director
Pečat Odabrani proizvod 2018. godine predstavlja najvišu nagradu zadovoljstva i inovativnosti proizvoda uvedenih na tržište u posljednjih 18 mjeseci. Veseli nas što su potrošači u našim proizvodima prepoznali kvalitetu i inovativnost, u kategoriji rupčića linije Sensitive Care. I ubuduće ćemo težiti inovacijama i zadovoljstvu potrošača.
Primož Rok Puppis, Paloma upravitelj robnih marki
Ova pobjeda nam zaista znači puno, svima nama u firmi Freudenberg koja je vlasnik branda Vileda i koja proizvodi ovaj pobjednički proizvod, firmi AWT International koja je naš partner i distributer u Hrvatskoj, ali i meni osobno, jer je zaista jako puno uloženo u razvoj, proizvodnju, distribuciju i oglašavanje tog proizvoda, veliki napori su urodili najboljim mogućim rezultatom.
Svi se osjećamo odlično i vrlo zadovoljno, jer je ova nagrada priznanje svima već spomenutima, te dokaz da potrošači prepoznaju visoku kvalitetu pobjedničkog proizvoda, uostalom kao i svih ostalih Vileda proizvoda.
Sanjin Persi, Vileda Country Manager Croatia
Pobjeda u ovogodišnjem odabiru proizvoda godine rezultat je napornog zajedničkog rada mojih kolega i mene te predstavlja potvrdu da radimo dobar posao i krećemo se u željenom smjeru, prema još većem uspjehu. Sada kada su Raid Advanced električni aparatić i Duck Fresh Discs proglašeni najboljim proizvodom godine potrebno je tu titulu i održati stoga ćemo svoj rad usmjeriti na usavršavanje ovih i ostalih naših proizvoda te nastupa na tržištu. Ujedno sam jako zahvalna potrošačima koji su iskazali povjerenje u nas i naše proizvode, a bez kojih ništa od ovoga zapravo ne bi bilo ostvarivo. Hvala svima!
Osjećam se iznimno sretno i zadovoljno jer je ovo potvrda da se uloženi rad i trud, mojih kolega i mene, isplatio!
Valentina Kraljić, SCJohnson Senior Associate Customer Marketing
Zvijezda majoneza proizvod je na koji smo jako ponosni i za nas je proizvod svake godine još od 1959. kada smo je prvi put razvili i predstavili domaćim potrošačima. Uvijek nas, naravno, razvesele priznanja za naš rad jer je to dodatna potvrda da ono što radimo, radimo dobro, no nagrade nisu samo potvrda kvalitete već i poticaj za daljnji razvoj proizvoda.
Potrošačima bismo ovom prilikom željeli zahvaliti na ovoj nagradi, ali i na nagradi koju nam daju svaki dan, pokazujući vjernost našim proizvodima. Posebno se tu ističe Zvijezdina majoneza koja gotovo 60 godina povezuje sve okuse, ali i sve generacije. Ponosno možemo reći kako Zvijezdina majoneza nastaje prema tradicionalnom receptu i proizvodi se bez konzervansa, a u okusu koji smo tada razvili i u kojem su uživale naše bake, danas uživamo mi i naša djeca. Ostao je jednako prepoznatljiv, upečatljiv i neizostavan u gotovo svakom zalogaju, u gotovo svakom kućanstvu. To nam je najdraža nagrada i drago nam je da se sada njome možemo i službeno pohvaliti.
ZVIJEZDA