Adris grupa: Rezultat gotovo na predpandemijskoj razini

In Tvrtke i tržišta
Adris

Adris grupa u prvih devet mjeseci 2021. godine ostvarila je ukupni konsolidirani prihod u iznosu od 4,51 milijardu kuna, što je za 23 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem.

Prihod od prodaje robe i usluga iznosio je 4,18 milijarde kuna i za 25 posto je veći od prihoda ostvarenog u prethodnoj godini. Konsolidirana dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 1,065 milijardi kuna, što je tri posto manje od ostvarenog u predpandemijskoj 2019. godini. Neto dobit za prvih devet mjeseci 2021. godine iznosi 605 milijuna kuna.

U turističkom dijelu najbolje poslovao luksuzni segment

Zbog utjecaja pandemije koronavirusa, i ove je godine u predsezoni bila smanjena poslovna aktivnost u turističkom dijelu Grupe, uz naznaku snažnijeg oporavka u glavnoj sezoni.

U prvih devet mjeseci ostvarena je prodaja od 1,34 milijuna jedinica, što je rast od 96 posto u usporedbi s prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem, odnosno 76 posto ostvarenoga rekordne 2019. Pri tome je istarski dio turističkog poslovanja ostvario 86 posto prodaje iz 2019. godine, zagrebački hoteli 36 posto, a dubrovački 44 posto prodanih jedinica. U istarskom dijelu najbolje je poslovao luksuzni segment, ostvarivši, u usporedbi s 2019. godinom, 96 posto prodanih jedinica. Analizira li se pak samo glavna sezona, odnosno razdoblje lipanj-rujan 2021. godine, luksuzni je segment ostvario 13 posto bolju prodaju u usporedbi s rekordnom 2019.

Turistički dio Grupe ostvario je prihode od prodaje robe i usluga u iznosu od 1,2 milijarde kuna, što iznosi 79 posto prihoda ostvarenih u 2019. godini. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 601 milijun kuna, što je 85 posto ostvarenja u 2019. godini. Neto dobit iznosi 360 milijuna kuna.

Korona kriza iskorištena je kao prilika za daljnji razvoj tvrtke. Tako su u turističkom dijelu Grupe pokrenute brojne transformacijske inicijative, s osobitim naglaskom na unaprjeđenju korisničkog iskustva, upravljanju prihodima upotrebom napredne analitike te daljnjem razvoju direktnih kanala prodaje.

I u ovoj godini ulagalo se u poboljšanje postojećih proizvoda, najvećim dijelom u zajedničke sadržaje u kampovima. Ukupna ulaganja u ovoj godini procjenjuju se na više od 200 milijuna kuna, a nastavljene su i pripreme projekata obnove zagrebačkih hotela te splitskog hotela Marjan.

Croatia osiguranje – rast dobiti
Croatia osiguranje je lider na hrvatskome tržištu, s ukupnim udjelom od 26,9 posto. Ostvarena je ukupna bruto zaračunata premija u Hrvatskoj u iznosu od 2.272 milijuna kuna, što je, u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem, rast od pet posto. Konsolidirana bruto zaračunata premija, uključujući i regionalne podružnice, iznosi 2.735 milijuna kuna i za pet posto je veća od prošlogodišnje. Kombinirani omjer iz redovitog poslovanja CO grupe je 92,9 i za 0,2 postotna boda je bolji od prošlogodišnjeg, ponajprije zbog nižeg štetovnog omjera u tekućem izvještajnom razdoblju.

U prvih devet mjeseci 2021. godine Croatia osiguranje ostvarilo je konsolidiranu neto dobit u iznosu od 320 milijuna kuna, što predstavlja rast od devet posto.

Početkom 2021. godine pokrenut je niz transformacijskih inicijativa koje su dovele do rasta premije i učinkovitijeg upravljanja troškovima. Programom su obuhvaćene i tvrtke kćeri, čime se pozitivna iskustva iz matice prenose i na regionalne podružnice. U pripremi je i niz inovacija na ključnim linijama proizvoda: auto osiguranje, kasko, imovina i zdravlje.

U prvih devet mjeseci 2021. godine nastavljena je snažna podrška uvođenju Laqo osiguranja, prvog u potpunosti digitalnog osigurateljnog rješenja na našim prostorima. Nefinancijski pokazatelji, koji znatno pridonose korisničkom iskustvu, jako su dobri. Primjerice, Laqo je brand za čiju je kupnju klijentu potrebno manje od minute, a šteta se isplaćuje za manje od 24 sata.
Cromaris ostvario 17 postotni rast količinske prodaje i 19 postotni rast izvoza

Unatoč logističkim poteškoćama i zatvorenim ugostiteljskim objektima u prvom dijelu godine, uzrokovanih koronakrizom, Cromaris je zabilježio rast svih ključnih pokazatelja poslovanja.

U prvih devet mjeseci 2021. godine prodano je 9.245 tona ekvivalenta svježe ribe, što je za 17 posto više nego u prvih devet mjeseci prošle godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 19 posto, ponajprije zahvaljujući snažnom rastu na tržištima Italije, Švicarske i Poljske.

Cromaris i nadalje ostvaruje visok udio od prodaje na inozemnim tržištima – 84 posto količinske prodaje i 85 posto prihoda od prodaje. Prihodi od diferenciranih proizvoda porasli su za šest posto, što čini visokih 43 posto udjela u ukupnoj prodaji. Portfelj proizvoda nadopunjen je iznimno vrijednim projektom novih uzgojnih vrsta ribe – gofa i zubaca. Prihodi od prodaje roba i usluga iznose 454 milijuna kuna, što je rast od 16 posto.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 52 milijuna kuna, što je rast od 26 posto, a neto dobit 12,3 milijuna kuna.

Izjava predsjednika Uprave, Marka Remenara
„Smanjene tržišne aktivnosti tijekom 2020. i prve polovice 2021. kreirale su okolnosti u kojima smo dodatno ubrzali transformacijske procese unutar sustava, i to u svim njegovim segmentima. Provedba cijelog niza definiranih poslovnih aktivnosti, uz dobro diverzificiran portfelj poslova, dugoročni fokus na segment turizma koji kreira najveću stopu dodane vrijednosti te kvalitetno upravljanje troškovima, u podlozi su rezultata realiziranog u prvih devet mjeseci 2021. godine. Pri tome, posebno je za istaknuti rezultat trećeg tromjesečja u kojemu je konsolidirani neto rezultat Adris grupe za 14 posto veći od usporedivog razdoblja 2019. godine. Iako je osjetan povratak uobičajenim poslovnim aktivnostima, i dalje poslujemo u okolnostima povećanih neizvjesnosti i naglašenih rizika uzrokovanih, primarno, pandemijom. Pri tome, realizirani rezultat osigurava i nadalje stabilnost cijele Grupe te kapacitet sustava u realizaciji strateškog plana investicija ključnog za održivi rast i razvoj.“

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design