AZTN odobrio namjeru koncentracije Tommy – Brodokomerc Nova

In Strateški savezi
Trgovina

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) odobrila je na prvoj razini namjeru provedbe koncentracije koja nastaje stjecanjem izravne kontrole na trajnoj osnovi poduzetnika Tommy nad poduzetnikom Brodokomerc Nova, objavila je u petak Agencija na svojim internetskim stranicama.

Riječ je, kako navode, o horizontalnoj koncentraciji na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo na teritoriju Republike Hrvatske, odnosno na području Primorsko-goranske županije.

Potpuna prijava koncentracije poduzetnika zaprimljena je 9. rujna ove godine, a AZTN je po njezinom zaprimanju objavio javni poziv svim zainteresiranim osobama, za dostavljanje primjedaba i mišljenja o koncentraciji.

Iz Agencije ističu kako vezano uz navedeni javni poziv nisu zaprimili niti jednu primjedbu ni mišljenje.

Stjecanjem Brodokomerca razvidna je namjera poduzetnika Tommy u smjeru daljnjeg jačanja svoje pozicije na području Primorsko-goranske županije i ulazak u segment manjih formata maloprodaje, čime se dodatno jača konkurentski pritisak na vodeće tržišne takmace kako na području navedene županije, tako i promatrano na nacionalnoj razini Republike Hrvatske.

“Promatrajući na razini teritorija Republike Hrvatske, a prema podacima za 2023., provedbom predmetne koncentracije, Tommy će zadržati 6. mjesto u poretku tržišnih takmaca te ostvarivati post-koncentracijski tržišni udjel u visini od 5-10 posto”, navode iz Agencije.

Također dodaju kako uzimajući sve navedeno u obzir kao i činjenicu da će post-koncentracijski tržišni udjel na području Primorsko-goranske županije biti nizak te iznositi oko 5-10 posto, nije izvjesno da provedba predmetne koncentracije može značajno narušiti tržišno natjecanje jer se tom koncentracijom ne stvara novi, niti jača postojeći vladajući položaj sudionika koncentracije.

(Hina)

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design