Božidar Abramović novi predsjednik Udruženja marketinga HGK

In Karijere
Abramović

Na sjednici Udruženja za marketing HGK za novog predsjednika Udruženja je izabran Božidar Abramović iz Omnicom Media Grupe.

„Prvi cilj je izboriti se za bolju legislativu marketinške struke“, istaknuo je Abramović koji je već 12 godina na čelu Omnicom Media Grupe i iza sebe ima bogatu marketinšku karijeru.

„Kao Udruženje marketinga HGK možemo pomoći dići status ove industrije na višu razinu, a naša snaga leži u sponi s kreatorima politika i pristupu članicama“, istaknula je Martina Sokač Saraga, direktorica Sektora za komunikacije HGK.

Voditeljica Odjela za marketing HGK Ana Popovac predstavila je rezultate online istraživanja na preko 230 članica HGK koje je pokazalo kakva su njihova iskustva s marketinškim agencijama. „Oko 20 posto tvrtki ima zasebnu organizacijsku jedinicu za marketing, no najčešće s tek jednom osobom koja se bavi ovim dijelom poslovanja. Tek svaka druga tvrtka planira neki marketinški budžet, a optimistično je da polovina malih i 40% anketiranih mikro tvrtki ipak planira izdvajanje sredstava za marketing“, pojasnila je Popovac, dodavši da te budžete raspoređuju u jednakoj mjeri na promotivne materijale i usluge. Dvije trećine ih se oglašava u medijima, prvenstveno na internetu (75 posto).

Kao ključni benefit suradnje s marketinškim agencijama ispitanici vide stručnost, profesionalnost i znanje (65 posto), slijedi bolja vidljivost i promocija proizvoda i usluga (50 posto), a 34 posto smatra da je outsourcing marketinga pozitivan jer sami nemaju kapacitete.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design