Brand Geberit dobitnik je Red Dot nagrade za brand identitet

In Brandovi
Brand Geberit dobitnik je Red Dot nagrade za brand identitet

Identitet branda Geberit, koji se kontinuirano razvijao posljednjih godina, dobio je međunarodno priznanje. Design Zentrum Nordrhein Westfalen prije gotovo 30 godina prvi je put dodijelio nagradu Red Dot za izvanredan dizajn proizvoda.

Danas je nagrada Red Dot jedna od najznačajnijih i najprestižnijih svjetskih natječaja za dizajn, s više od 18 000 prijava svake godine, koje podnesu dizajneri, tvrtke i organizacije iz više od 70 zemalja. Nagradama se ne predstavljaju samo proizvodi, već i brandovi te komunikacijski projekti.

Repozicioniranje

U najnovijem Red Dot Design Yearbook-u, nagrada za Geberitovu strategiju branda objašnjena je na sljedeći način: „Geberit je 2015. godine preuzeo finsku Sanitec Grupu s različitim markama kupaonske keramičke opreme, koje su sve pretežno bile usmjerene na B2C tržište. To je značilo premještanje Geberita u B2B2C segment, jer se sada moralo doći i do krajnjih korisnika.

Postojeća poslovna filozofija “Know-how Installed” jasno se odnosi na Geberitovu stručnost iza zida – B2B pozicija koja je ostala nepromijenjena. Međutim, u B2C segmentu Geberit se usredotočio na kombinaciju dizajna i funkcionalnosti kako bi se izdvojio od konkurencije. Nova poslova filozofija za ciljne skupine dizajnera interijera i krajnjih korisnika je “Design Meets Function”.

Geberit – ovogodišnji dobitnik Red Dot nagrade za brand identitet. Red Dot je jedno od najznačajnijih i najprestižnijih svjetskih natječaja za dizajn.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design