Comping, hrvatska tvrtka specijalizirana za digitalnu transformaciju poslovanja i implementaciju infrastrukturnih informatičkih rješenja ostvarila je snažan strateški iskorak u globalizaciji svog poslovanja pristupanjem svjetskoj mreži konzalting partnera kompanije SAS, jedne od vodećih svjetskih tvrtki u primjeni softvera i IT usluga u području analitike, umjetne inteligencije i upravljanja podacima. Comping je postao središte kompetencija (Delivery Competence Center) za Jugoistočnu Europu – za rješenje SAS Customer Intelligence.
“Zadovoljstvo nam je najaviti još snažniju suradnju s tvrtkom Comping, našim regionalnim strateškim partnerom za usluge konzaltinga i implementacije rješenja SAS Customer Intelligence. Riječ je o platformi za upravljanje korisničkim iskustvom koja omogućuje prikupljanje podataka, segmentaciju klijenata i personalizaciju marketinških kampanja u stvarnom vremenu kroz digitalne i tradicionalne komunikacijske kanale. Velika baza naših korisnika te dokazana izvrsnost Compinga u pružanju usluga savjetovanja i kompleksnim implementacijama podatkovnih i analitičkih rješenja, imat će sinergijski učinak na podršku našim klijentima u regiji, u kojoj imamo čvrstu prisutnost i gdje bilježimo rastući interes za inovacijama i modernizacijom poslovanja”, izjavio je Andreas Heiz, direktor za razvoj MarTech rješenja za regije EMEA i APAC, u tvrtki SAS.
Zahvaljujući ovom partnerstvu, kompanije iz regije Jugoistočne Europe moći će brže implementirati napredna rješenja za analitiku klijenata i personalizaciju iskustava u stvarnom vremenu.
“U doba u kojem je su-inoviranje postalo norma, u kojem su partnerstva važnija od samih transakcija, u kojem stručnost ljudi i njihova domenska ekspertiza postaju presudne, drago nam je što nas je tvrtka SAS prepoznala kao strateškog regionalnog partnera za profesionalne usluge i prodaju MarTech rješenja. SAS Customer Intelligence partnerstvo nije samo naša nova SAS kompetencija na lokalnom i regionalnim tržištima – suradnja sa SAS-om sada je čvrsto ugrađena u strategiju rasta našeg poslovanja” izjavio je Matija Jurin, član Uprave tvrtke Comping i operativni direktor.
Comping je proteklog tjedna bio jedan od glavnih pokrovitelja konferencije SAS MarTech Connect 2025, održane u Pragu, u Češkoj Republici. Riječ o događaju koji okuplja zajednicu poslovnih korisnika, kojima su predstavljene tehnološke inovacije u marketingu. Kroz niz studija slučaja iz raznih industrija i zanimljive panel diskusije predstavljene su smjernice daljeg razvoja rješenja SAS Customer Intelligence ( SAS CI360 Roadmap) i jedan sasvim novi proizvod – Marketing Decisioning.
Comping je podržao program konferencije zajedno s ekspertima iz Hrvatskog telekoma. Predstavljena je studija slučaja koja je pokazala kako su SAS rješenja pomogla toj kompaniji u personalizaciji komunikacije s klijentima i zadržavanju liderske pozicije na našem tržištu telekomunikacija. U godinama koje slijede Comping, tvrtka koja već više od 30 godina razvija i implementira kompleksna IT rješenja u financijskom, telekomunikacijskom i javnom sektoru, dodatno će proširiti svoj tim stručnjaka za SAS tehnologije te razviti centre kompetencija i za druge SAS platforme.



































