U Hrvatskoj je u prva četiri mjeseca ove godine prodano 20.885 novih osobnih automobila, što je 21,7 posto ili 3.729 vozila više nego u istom razdoblju prošle godine, dok je samo ovogodišnjeg travnja prodano 7.046 novih vozila odnosno 12,2 posto više nego lanjskog kada je put do kupca našlo njih 6.280, podaci su Promocije plus.
U četveromjesečnom razdoblju najviše novih vozila, 2.649, prodao je Volkswagen (VW). Drugi je Opel (2.339), a treća Škoda (2.109). Na četvrtom je mjestu Renault s 2.014 prodanih automobila, a peti je Suzuki s 1.503.
Istovremeno su među skupljim modelima prodana 673 Audija, 596 BMW-a, 466 Mercedesa, 35 Porschea te 18 Jaguara.
Najtraženiji model u travnju bio je Renault Clio sa 639 prodanih komada, a salone je napustilo i 343 Opela Corsi i 316 Škoda Octavia.
Hrvatska prati europski trend smanjivanja udjela dizelaša. Tako je od siječnja do kraja travnja prodano 11.307 benzinaca ili 54,1 posto od ukupne prodaje, te 9.171 dizelaš (43,9 posto).
Istovremeno je tek 6 vlasnika odabralo vozilo na električni pogon, a 272 na hibridni. (H)