Na nezaboravnom večernjem događanju održanom na Europskom trgu brojni su uzvanici i posjetitelji uživali u uzbudljivom programu kojim su u suradnji s Konzumom službeno predstavljene vodeće svjetske kukuruzne tortilje Doritos.
Uz voditeljicu Idu Prester događanju su prisustvovala je i influencerica Ella Dvornik, koje su ovom prigodom mogle ekskluzivno uživati u tri nova uzbudljiva okusa za odvažne i samouvjerene: Taco (pikantni okus), Nacho (okus sira) i Hot corn (okus ljutih papričica) i raznim zanimljivim jelima koja uključuju ove diljem svijeta popularne tortilje.
„Veliko nam je zadovoljstvo što smo večeras potrošačima u suradnji s partnerom Konzumom mogli premijerno predstaviti nove neodoljive okuse Doritosa, vodećeg brenda tortilja čipsa u svijetu. Doritos je poznat kao brend za odvažne, a kako vjerujemo da hrvatski potrošači to jesu, odvažili smo se da u našu ponudu uključimo nešto novo, drugačije i smjelije“, izjavio je Dušan Nešković, direktor prodaje organizirane trgovine kompanije PepsiCo za Zapadni Balkan i Baltičke zemlje.
„U Konzumu uvijek nastojimo biti inovativni nudeći našim kupcima proizvode vrhunske kvalitete, neovisno je li riječ o domaćim proizvodima ili najpoznatijim svjetskim brendovima. Ovog puta potrudili smo se naše kupce iznenaditi nečim potpuno novim i neodoljivim te mi je drago da su po prvim komentarima posjetitelji oduševljeni novim okusima Doritos tortilja, dostupnima u svim Konzumovim prodavaonicama“, izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma.
Osim što su se pobliže upoznali s Doritosom, brendom za odvažne kojeg odlikuje neodoljiva hrskavost, svi prisutni su imali priliku ukrasiti se bodypaintingom ili „ući na trenutak“ u virtualnu stvarnost. Uz sadržajima bogat program gosti su se zabavili uz vruće ljetne hitove, istovremeno se rashlađujući osvježavajućim koktelima. Nakon premijere u Konzumovoj prodavaonici u Kurelčevoj Doritos tortilje bit će dostupne kupcima i u ostatku Konzumove mreže diljem Hrvatske.