Doživljaj Slovenije u srcu Zagreba

In Vijesti iz svijeta
stunf

U organizaciji portala Relaxino, u elegantnom ambijentu dvorane Istanbul hotela Esplanade, održana je sedma u nizu poslovnih radionica tijekom koje je 20 slovenskih turističkih subjekata predstavilo novitete u svojoj ponudi.

„Doživi Sloveniju“ naziv je još jedne u nizu uspješnih poslovnih radionica koje je portal Relaxino organizirao kako bi partnerima iz Slovenije omogućio predstavljanje noviteta u ponudama kolegama iz hrvatske turističke branše te predstavnicima medija.

Slovenski predstavnici, ispred kojih su se sudionicima obratili Jakob Štunf iz Veleposlanstva Republike Slovenije i Livija Kovač Konstantinovič iz STO (Slovenska turistična organizacija ), nisu skrivali zadovoljstvo prilikom da istaknu sjajne turističke rezultate koje je Slovenija ostvarila u prošloj godini.

Nove priče za nove doživljaje predstavila je Slavica Rešeta iz Sava Hotels & Resorts, koji u 2018. godini nude još više mogućnosti za najbolji odmor kroz ugađanje svim osjetilima. Obnovljeni su Rikli Balance Hotel na Bledu, nove kućice u Premurskoj vasi Ajda i kupalište u Hotelu Ajda u Termama 3000 – Moravske Toplice, a obnovljena je i dvorana za pijenje ljekovite vode u Zdravilišču Radenci.

Andrej Pust iz Termi Olimia predstavio je novootvorene dosada još neviđeni svijet vodenih doživljajaTermalija Family fun koji su potpuno prilagođeni za obiteljski odmor. Neki od sadržaja su: avanturistički vodeni doživljaj, stijene za penjanje, Baby fun, 7D kino, Game room, Oliland, Fun & splash tobogani, Aquabar, novi fitness i sauna za 100 osoba, a najavio je i otvaranje Termalije Relax od lipnja ove godine.

Sedma u nizu B2B radionica izazvala je veliki interes domaćih turističkih subjekata, a posebno organizatora putovanja kojima je ovakvo događanje idealna prilika za stjecanje novih kontakata i dogovor suradnji, a isto tako i za susret i neformalno druženje s kolegama s kojima surađuju već niz godina. S druge strane, sudionicima, Turističkoj zajednici Slovenije, slovenskim hotelijerima i drugim turističkim subjektima ovakva su okupljanja važna i korisna jer im omogućuju da se u jednom danu, na jednom mjestu, predstave velikom broju hrvatskih (potencijalnih) partnera.

You may also read!

Hrvatska zemlja partner Mostarskog sajma

Hrvatska zemlja partner Mostarskog sajma, izlažu 42 hrvatske tvrtke

Hrvatska kao zemlja partner i Hrvatska gospodarska komora sudjeluju na jubilarnom, 25. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru koji se

Read More...
turizam - hotel

Rezultati istraživanja – Što žele mladi u Hrvatskoj i kako to kane ostvariti?

Putovanja, zabava, puno novaca, ugodan i sadržajan život, dobar auto, dobra klopa i “starci” koji ne gnjave i ne

Read More...
Vegeta nagrađuje vjernost jedinstvenim poklonima

Vegeta nagrađuje vjernost jedinstvenim poklonima

65 prstena za 65 godina: Vegeta nagrađuje vjernost jedinstvenim poklonima! Osvoji limitirano izdanje Vegeta prstena by Maja Miletić, modnog dodatka

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design