Hyundai vodi na finale Svjetskog prvenstva u Rusiji

In Korisno
HYUNDAI_GO

Hyundai, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji i ponosni službeni partner Svjetskog prvenstva u Rusiji™, sa zadovoljstvom najavljuje nagradni natječaj HYUNDAI NOGOMETNO NASLJEĐE.

„Izuzetno smo uzbuđeni pozvati nogometne obožavatelje iz cijeloga svijeta da sudjeluju u ovom posebnom natjecanju i imaju priliku biti naši gosti na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji 2018.™“, rekao je Minsoo Kim, potpredsjednik odjela marketinga Hyundai Motor Company. „Kao službeni automobilski partner FIFA Svjetskog prvenstva™, posvećeni smo podršci i unapređenju razvoja svjetskog nogometa pružajući obožavateljima jedinstven i ugodan doživljaj kao što je ovaj, na isti način na koji se obvezujemo brinuti za naše klijente“.

Legendarne nogometne zvijezde Thierry Henry, Lukas Podolski i Cafu pojavljuju se u nizu viralnih videa kojima pozivaju obožavatelje da se pridruže natječaju HYUNDAI NOGOMETNO NASLJEĐE. Ovi videozapisi prikazuju prošlost navijanja, dok su igrači još uvijek bili aktivni u svojim nacionalnim momčadima.

Nogometni obožavatelji imaju jedinstvenu priliku prisustvovati najdragocjenijoj nogometnoj utakmici na svijetu, finalu Svjetskog prvenstva u Rusij™. Moguće je prijaviti se putem objavljivanja svojih priča o nasljeđu Svjetskog prvenstva s hashtagovima (#myfootballheritage) na društvenim mrežama ili na stranici worldcup.hyundai.com/hr/ do 13. svibnja. 2018. godine

Nadalje, u suradnji s FIFA Svjetskim nogometnim muzejom, u Hyundai Motor studiju u Moskvi, bit će instaliran program koji će prikazivati najbolja svjetska nogometna nasljeđa za vrijeme trajanja Svjetskog prvenstva. Hyundai je još 1999. godine započeo suradnju s FIFA-om i nastavit će biti jedan od ++glavnih sponzora FIFA-e kao službeni automobilski partner do 2022. godine.

Više o HYUNDAI NOGOMETNOM NASLJEĐU saznajte na: https://worldcup.hyundai.com/hr/ .

You may also read!

PEVEX

PEVEX otvorio novi prodajni centar u Poreču

PEVEX d.d., 1. hrvatski trgovački lanac, danas je kupcima otvorio 30. prodajni centar, u Poreču. Na gotovo 5.000 četvornih

Read More...
Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes

Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes

Hrvatska nastavlja graditi imidž vrhunske destinacije u segmentu premium putovanja na ovogodišnjem izdanju sajma International Luxury Travel Market (ILTM)

Read More...
brnjac

Brnjac i Tzitzikostas: „Za konkurentno EU ugostiteljstvo i turizam”

U organizaciji hrvatske zastupnice Nikoline Brnjac u Europskom parlamentu održana je konferencija povodom Europskog dana ugostiteljstva, koja je okupila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design