Fortenova započela dubinsku analizu oko moguće prodaje dijela udjela u kompaniji

In Tvrtke i tržišta
Fortenova grupa

Iz Fortenove grupe u petak su kazali da je započeo proces dubinske analize vezan uz moguću prodaju dijela udjela kompanije, no nisu željeli komentirati detalje.

“Fortenova grupa može potvrditi da je započeo proces dubinske analize vezan uz moguću prodaju dijela udjela kompanije, ali ne može komentirati nikakve detalje vezane uz potencijalnu prodaju odnosno kupnju vlasničkih udjela”, odgovorili su iz Fortenove na upit Hine.

Podsjetimo, glavni izvršni direktor Fortenova Grupe Fabris Peruško u četvrtak je izjavio kako očekuje da će se za nekoliko tjedana ruska državna banka Sberbank prodati svoj udio u Fortenovi. Ta ruska banka, s 40 posto vlasništva, najveći je pojedinačni dioničar u Fortenova Grupi.

Moguća prodaja udjela može se smatrati posljedicom sankcija kojima su izložene ruske banke zbog agresije Rusije na Ukrajinu. Udio u Fortenovi ima još jedna ruska državna banka, VTB, koja ima udio od sedam posto.

Inače, Jutarnji list danas navodi da se može pretpostaviti da se razgovori vode s nekoliko mogućih kupaca. Taj list neslužbeno doznaje da je ozbiljno zainteresirani kupac mađarski investicijski fond Indotek grupa, u većinskom vlasništvu jednog od najbogatijih Mađara Daniela Jellineka. Indotek grupa je financijski konglomerat u vlasništvu mađarskih i američkih investitora, s razgranatim poslovanjem u nekretninama, financijskim uslugama, ali i logistici i prijevozu.

Fortenova grupa d.d. nastala je početkom travnja 2019. uspješnom implementacijom nagodbe vjerovnika u Agrokoru. Grupa ima više od 50.000 zaposlenih, a posluje u tri temeljne djelatnosti – poljoprivredi, prehrani i prodaji te u netemeljnom poslovanju. (H)

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design