HTZ i TZ Splita pokrenuli prve turističke komunikacijske kampanje

In Iz svijeta
split

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je prvu komunikacijsku kampanju na društvenim mrežama nakon početka pandemije pod nazivom #CroatiaLongDistanceLove, a među prvima iz sustava turističkih zajednica promotivni video #TogetherInSplit objavila je i splitska Turistička zajednica (TZ).

S obzirom na okolnosti u svijetu zbog pandemije covid19 te gotovo potpunog zaustavljanja turističkih kretanja, HTZ-ova kampanja kao i ona splitske Turističke zajednice, prije se nego kampanjom mogu označiti komunikacijskom platformom ili, kako kažu iz HTZ-a, konceptom kojim dosadašnjim i budućim turistima žele skrenuti pažnju na Hrvatsku dok su doma i još ne mogu putovati.

Tako se u uvodu kampanje ili koncepta HTZ-a #CroatiaLongDistanceLove ističe da se ponekad zbog okolnosti koje su izvan naše kontrole ljudi moraju držati podalje jedni od drugih i mjesta koje ih čini sretnima, ali i da “prava ljubav pobjeđuje sve”.

“Sigurni smo da ste, dok ste kod kuće, pronašli put da se povežete sa svojim najdražima, tako smo i mi pronašli način da u vaš dom dovedemo Hrvatsku”, naglašava se u sklopu tog koncepta, koji ima i poruku “Welcome Croatia to your home”.

Sve su poruke na engleskom jeziku jer se obraćaju milijunima pratitelja Hrvatske na mrežama Facebook, Instagram i Twitter iz cijelog svijeta te na online platformamama, pri čemu direktor HTZ-a Kristjan Stančić poručuje i da je u ovom zahtjevnom vremenu iznimno važno zadržati i optimizam i održavati vidljivost Hrvatske na turističkoj karti svijeta.

“Na društvenim mrežama bilježimo iznadprosječne brojke posjeta i svakodnevnim komuniciranjem putem njih podsjećamo ljubitelje putovanja koliko je hrvatska turistička ponuda jedinstvena, bogata i raznolika. Svu trenutnu komunikaciju objedinili smo pod nazivom #CroatiaLongDistanceLove, a izrađujemo i iduću komunikacijsku platformu za domaće i strane turiste”, ističe Staničić.

Otkriva i da je u finalnoj fazi izrade i promotivna kampanja za sedam tržišta bližeg okruženja, koju će HTZ plasirati čim se za to steknu adekvatni uvjeti, a zahvaljuje se i brojnim sportašima (Domagoju Vidi, Tinu Jedvaju, Domagoju Duvnjaku, Marinu Čiliću, Dini Levačić, Mariju Hezonji, braći Fantela, braći Sinković, Tončiju Stipanoviću, Stipi Žuniću i Sari Kolak) na stalnim dijeljenjima objava HTZ-a na svojim profilima društvenih mreža sa milijunima njihovih pratitelja.

U sklopu koncepta #CroatiaLongDistanceLove kreirana je i posebna web stranica, gdje se s atraktivnim video i foto materijalima i zanimljivim informacijama predstavlja najbolje od hrvatske turističke ponude. Tako su tu virtualna šetnja Dubrovnikom, rafting na Zrmanji, krstarenje na Kornatima, kontinentalna ponuda, načini pripreme tradicionalnih jela i pića, lokacije snimanja popularnih svjetskih serija i filmova, hrvatske legende i drugo.

“Osim ovog koncepta, HTZ i njegova predstavništva u SAD-u, Kini, Velikoj Britaniji i Italiji provode i određene B2B aktivnosti kroz organizaciju webinara ili online edukacija za zainteresirane agente i organizatore putovanja”, dodaje Staničić.

TZ Splita videom #TogetherInSplit želi nadahnuti buduće turiste

Gotovo u isto vrijeme i TZ grada Splita objavila je na Facebooku (profil Visit Split) novi video #TogetherInSplit, kao uvod u širu istoimenu kampanju koju su kreirali djelatnici te TZ, na čelu s direktoricom Alijanom Vukšić.

“Videom želimo nadahnuti ljude, moguće i buduće turiste, da maštaju o trenutku kada će opet moći uživati u ljepotama Splita i njegove regije, a i poručujemo turistima da smo skupa, iako razdvojeni, što je i značenje imena Splita”, kaže Vukšić, dodajući da tu kampanju planiraju od prvog dana ove krize.

Osim turistima, porukom zajedništva obraćaju se i svim turističkim djelatnicima Splita da se priključe kampanji te su i pozvali agencije, hotele, muzeje, turističke vodiče i druge kako bi zajedno povećali vidljivost Splita na društvenim mrežama i ostalim digitalnim kanalima, koji su, po ocjeni Vukšić, trenutno ključni.

“Činjenica je da su očekivanja od ove sezone u odnosu na rekordnu 2019. vrlo mala, kao i da je Institut za turizam procijenio da će se tržište stabilizirati tek krajem iduće godine te u skladu s time i usmjeravamo određene aktivnosti. Pratimo redovno i promjene na svim tržištima”, kaže Vukšić, koja poručuje i da “ćemo svi snositi teret ove krize, pa tako i sustav TZ-ova ostaje bez prihoda, ali sigurna sam da ćemo zajedno prebroditi ovu situaciju uz pomoć svih mjera i vlade i lokalne vlasti odnosno Grada Splita”. (H)

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design