Hvar [PLACESHOTEL] by Valamar i otok Hvar kao najatraktivnija kulisa za snimanje

In Novi turistički kapaciteti
Hvar

Početkom lipnja odrađeno je jedno od najatraktivnijih turističkih video i foto snimanja u Hrvatskoj i to na otoku Hvaru. Slogan [PLACES] by Valamar brenda je „Budi jedno s destinacijom“, stoga je i snimanje obuhvatilo razne zanimljive lokacije. Cilj je bio stvoriti razglednicu koja poziva na istraživanje i uživanje u destinaciji.

Valamarov marketing tim razvio je ideju o foto i video produkciji za [PLACES] by Valamar tokom samog procesa stvaranja brenda. [PLACES] brend se obraća specifičnoj publici pa stoga zahtjeva i takav vizualni izričaj gdje je naglasak na opuštenoj kulturi uživanja u destinaciji. Hotel u tom slučaju nije u fokusu, već je naglasak na modernoj lifestyle kulturi u radoznalom odnosu s destinacijom gdje su ugođaj, ambijent i ljudi u središtu događanja. Zadatak ovog snimanja bio je dočarati suštinu novog [PLACES] by Valamar brenda kroz mood i image fotografije čiji su protagonisti bili modeli – ujedno i ciljana skupina hotela s kojima se budući gosti mogu poistovjetiti.

„Image fotografija prikazuje određenu priču s dubljim značenjem uz intrigantne postavke, a za snimanje mood fotografija potrebno je uhvatiti osobnost koja poziva promatrača da sudjeluje u priči. Ovaj nam je projekt omogućio da svima prenesemo svu ljepotu i posebnost destinacije, kao i Hvar [PLACES] hotela. Kompletan tim hotela imao je ključnu ulogu u uspješnoj realizaciji snimanja, a posebno želim istaknuti našeg kolegu Ezia Coglievinu koji je na set unio beskrajnu energiju i pomogao u prenošenju priče o fantastičnoj hrani i razigranim koktelima koje hotel nudi. Organizacija je bila zahtjevna, ali dani snimanja prolazili su brzo u spontanoj i veseloj atmosferi koja je svake večeri završavala uz druženje i ples kod [PLACESPOOL],“ izjavila je Laura Lasić, specijalist marketinga i producentica snimanja.

Modeli, odnosno glavni akteri snimanja su zajedno s Valamarovim timom istražili skrovite uvale, vozili se na brodu na kojem je sniman film Mamma Mia!, otkrivali maslinike i suhozide Hvara, kao i mala mjestašca poput Pitve i Selca. Jedna zanimljivost je da je vodeći muški model, Aaron Nielsen sin poznate glumice Brigitte Nielsen. On je kao i ostali modeli kojima je snimanje ujedno bio i prvi posjet Hvaru, bio oduševljen cjelokupnom ponudom, te je svoje doživljaje podijelio i na društvenim mrežama.

Hvar [PLACESHOTEL] by Valamar garantira vrhunsku zabavu i opuštajuće ljeto za moderne putnike, kao i istinski doživljaj destinacije. Gosti hotela mogu uživati u potpunoj slobodi izbora, svakodnevnim sportskim i zabavnim događanjima uz fantastičan bazenski kompleks koja mogu pratiti putem aplikacije i drugim digitalnim uslugama koje obogaćuju iskustvo ljetovanja.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design