50. Jadranski sajam EXPO TROPHY 2018. – Budva

In Sajmovi i izložbe

44. Sajam hrane

27. Međunarodna turistička berza i sajam turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo – METUBES

23. Sajam ekologije

 

 

EXPO TROPHY 2018.

AD Jadranski sajam, u želji da podstakne unapređenje kvaliteta prezentacije, dodjeljuje priznanja EXPO TROPHY najuspješnijim izlagačima.

U tu svrhu formiran je žiri u sastavu:

  1. MAJA ĐURIĆ, predsjednik
  2. MOMČILO STOJANOVIĆ, član
  3. SLOBODAN BOBO MITROVIĆ, član

Žiri je ocjenjivao: način prezentacije na štandu, arhitektonsko i dizajnersko rješenje štanda, kvalitet i obim propagandnog materijala, prateće komunikacijske aktivnosti, manifestacije koje učesnik organizuje i obučenost i ponašanje osoblja na štandu. U suštini, posao žirija se svodi na ocjenu kvaliteta i efektivnosti aktivnosti izlagača u cilju promocije proizvoda ili usluga koje nudi.

Nakon detaljnog uvida u sve što su izlagači ponudili ove godine na Sajmu hrane, žiri je na sjednici održanoj 22.03.2018. godine donio sljedeću

 

 O D L U K U

 Žiri je odlučio da oda priznanja sljedećim izlagačima:

AURA STERIL DOO

Varaždin

 

Ova firma je zastupnik Hereusa, porodične firme iz Njemačke koja uživa visok internacionalni renome u oblasti poslovnih inovacija i modernih tehnoloških rješenja za različite potrebe firmi i domaćinstava. Na ovogodišnjem budvanskom sajmu predstavili su dio ponude najsavremenije tehnologije za uklanjanje masti i neugodnih mirisa u velikim kuhinjama, prevashodno u hotelima i restoranima, čime se osim povećanja komfora korisnika, izbjegavaju ili otklanjaju i mnogi praktični problemi: opasnost od požara, podizanje ukupnog nivoa higijene, kao i značajno umanjenje troškova servisiranja i održavanja. Ali, prije svega i iznad svega, najveća korist od korišćenja ove napredne tehnologije su izuzetni učinci u oblasti zaštite okoline, pa se s pravom smatraju tehničkim rješenjima od prvorazrednog ekološkog značaja.

 

Treća nagrada – Brončana plaketa – dodjeljuje se  izlagaču

MASLINARSKO DRUŠTVO BOKA – TIVAT

 

Kada se pomene Boka Kotorska, prvo se pomisli na jedan od najljepših glečerskih zaliva na svijetu, kao i na vjekovima staro kuturno nasljeđe neprocjenjive vrijednosti. No, Maslinarsko društvo Boka nam više nego uvjerljivo manifestuje da u „Nevjesti Jadrana” postoji i bogata tradicija proizvodnje organske hrane neuporedivog kvaliteta. Njihova bogata i raznovrsnosna ponuda prezentirana je sa mjerom i ukusom koji u potpunosti korespondiraju sa savremenim trendovima sajamske ekspozicije. Štand je kreiran znalački i izražava prirodno jedinstvo tri sajamske manifestacije: hrana, turizam i ekologija. Kod njih je primjena marketing koncepta i strategije primarno utemeljena na kvalitetu proizvoda. Estetika i promocija nijesu u prvom planu, ali nipošto nijesu ni zanemarene i na dovoljno su visokom nivou da zasluže bronzanu plaketu.

 

Druga nagrada – Srebrna plaketa – dodjeljuje se  izlagaču

TURISTIČKA ZAJEDNICA TUZLANSKOG KANTONA- TUZLA

 

Ako smo dobro izbrojali, ovo je sedmi nastup Turističke zajednice Tuzlanskog kantona na samovima turizma u Budvi. Ali, bez obzira na to što su ovdje konstantno prisutni, u nihovoj prezentaciji svaki put otkrijemo neki novi element turističke ponude i naprosto se iznenadimo njenim bogatstvom i raznovrsnošću. Turističku ponudu ovog kantona čini srećni spoj raskošne prirode i ljudskoga rada i stvaralaštva, koji čine da se na relativno malom geografskom prostoru kreira turistička ponuda neočekivane raznolikosti. Njihova sajamska prezentacija je ležerna, neusiljena i na visokom ukupnom profesionalnom nivou. Promotivni materijal je znalački urađen, a osoblje na štandu vrhunski osposobljeno da uspješno odgovori zadatku.

 

 

Prva nagrada – EXPO TROPHY 2018. i Zlatna plaketa dodjeljuje se izlagaču

MONTEFISH DOO -TIVAT

 

Montefish je i prethodnih godina dobijao najviša priznanja za nastupe na Jadranskom sajmu u Budvi.

Osim poslovičnog vrhunskog kvaliteta sopstvenog proizvoda i njegove izuzetno uspješne prezentacije, ove godine je Montefish svom sajamskom nastupu dao i dodatnu dimenziju. Ključne vizuelne elemente svoje ekspozicije pripodobio je pedesetogodišnjici, zlatnom jubileju Sajma u Budvi. Tako je ove godine njihov štand u pravom živopisnom vatrometu različitih varijacija zlatnih boja, od kostima personala do rasvjete, balona i brojnih drugih ukusnih detalja kulise, koji cjelokupan štand čine vizuelno skladnom cjelinom, veselom i prepunom optimizma.

Rijetko se na budvanskom sajmu dešavalo da neki izlagač svoj štand dizajnira sa toliko blještavila i glamura, a istovremeno uz dovoljno suptilnog osjećaja mjere i ukusa da se uspješno izbjegnu opasnosti da se zasjeni i potisne u drugi plan ono glavno – njihov proizvod, ribe i plodovi mora neuporedivog kvaliteta.

Njihova superiorna marketing strategija i ove godine obogaćena je brojnim inovacijama i pravim majstorstvom da se proizvod vrhunskog kvaliteta prezentuje na način koji dobro čini još boljim, a lijepo  još ljepšim.

Kvalitet nastupa koji Montefish poslednjih godina prezentira na budvanskom sajmu uveliko nadilazi lokalne okvire i nema sumnje da bi bio konkurentan i na sličnim sajamskim priredbama najvišeg internacionalnog renomea.

 

Jadranski sajam  dodjeljuje specijalni EXPO TROPHY izlagaču

TURISTIČKA ORGANIZACIJA VOJVODINE-NOVI SAD

 

Nagrada se dodjeljuje TURISTIČKOJ ORGANIZACIJI VOJVODINE, iz Novog sada, za organizovanje i realizaciju nastupa izlagača iz Vojvodine na ovogodišnjem sajmu u Budvi. Pored brojnih izlagača, moraju se pomenuti i Privredna komora Vojvodine i pokrajinski sekretarijati za oblasti vezane za pojoprivredu, privredu, turizam i ekologiju. Njihov ukupni nastup predstavlja moćnu i poučnu manifestaciju uspješne primjene takozvane holističke marketing strategije, koja se ne fokusira na jedan aspekt ili element, već na cjelinu ponude. Impresivno je koliko se brendova slilo u njihovu jedinstvenu ponudu.

Ključna vrijednost je Vojvodina, kao geografska lokacija koja predstavlja internacionalni brend u oblasti proizvodnje hrane, ali i neponovljivog kulturnog nasljeđa. Vojvođanska kuhinja i gastronomija u cjelini i mnogi proizvodi pojedinačno predstavljaju prestižne brendove sami za sebe. I sve se to slilo u cjelinu koja ubjeljivo manifestuje snagu sinergije saradnje i zajedničkog nastupa proizvođača, profesionalnih asocijacija i državnih organa. Oni se međusobno pospješuju i svoja znanja i sposobnosti sublimiraju u rezultat koji ne bi ni izbliza bio takav bez partnerstva, saradnje i objedinjavanja svih društvenih i državnih resursa u realizaciji zajedničkih interesa i ciljeva.

Žiri čestita svim dobitnicima nagrada i priznanja i svim izlagačima želi uspjeh u radu.

50. jadranski sajam budva

You may also read!

OTP banka

OTP banka i HAMAG-BICRO potpisali sporazum o povoljnijem financiranju poduzetnika putem Nacionalnog jamstvenog programa „PLUS“

OTP banka i HAMAG-BICRO potpisali su sporazum o poslovnoj suradnji koji malim i srednjim poduzetnicima omogućuje povoljnije uvjete financiranja

Read More...
Timo Pleyer

Novi direktor na čelu Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore

Novi direktor Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore, Timo Pleyer, preuzeo je svoju dužnost 15. listopada 2024. godine. Otkako se 2020.

Read More...
Gebrüder Weiss proširuje svoj logistički centar u Tbilisiju

Gebrüder Weiss proširuje svoj logistički centar u Tbilisiju

Internacionalna transportna i logistička tvrtka Gebrüder Weiss proširila je svoj logistički terminal u Tbilisiju (Gruzija) za oko 13.000 četvornih

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design