Kofola raste u Češkoj, Slovačkoj i Adria regiji 9,4 % i planira veliku ofenzivu u Poljskoj

In Brandovi
Kofola

Iako ovogodišnje ljeto za razliku od prošlogodišnjeg nije bilo idealno po pitanju prodaje bezalkoholnih pića, Kofola Grupa uspjela je povećati prodaju u Češkoj, Slovačkoj i Sloveniji za 9,4%. U Hrvatskoj je zaključen ugovor o preuzimanju udjela tvrtke Studenac, što predstavlja sljedeći značajan korak razvoja tvrtke u Adria regiji. Na vrlo izazovnom poljskom tržištu Kofola je aktivnija no ikad u posljednjih četiri godine te planira veliku ofenzivu. Situacija na poljskom tržištu uvelike je utjecala na poslovne rezultate Kofola grupe: bruto prihodi su pali 2.4%, dok je EBITDA indikator manji za 13,9%. Predstavnici kompanije predviđaju da će poslovni rezultati na kraju godine biti na razini prošlogodišnjih, pa je u skladu s tim odlučeno da će se u prosincu ove godine početi s isplatom dividend dioničarima u vrijednosti od 156 milijuna čeških kruna.

“Ostvareni rezultat EBITDA u iznosu od 31,5 milijuna eura u globalu zadovoljava naša očekivanja” istaknuo je Daniel Buryš, financijski direktor Kofola Grupe. “Pretpostavljamo da će ovogodišnji rezultati u konačnici biti približno jednaki prošlogodišnjima, što znači 40,7 milijuna eura uz moguća odstupanja od 5%.”, dodao je Buryš. Istaknuo je da je to jedan od razloga zbog kojih će Kofola isplatiti dividendu dioničarima u iznosu od 156 milijuna čeških kruna te zaključio: “Rast i stabilan prihod od dividende su ono što želimo prezentirati našim ulagačima, kako sada, tako i u budućnosti.”

Grupa je u Češkoj i Slovačkoj unatoč ljetu koje nije obilovao tropski vrućim danima kao prošlo uspjela povećati prodaju za 5 %. Rast je postignut zahvaljujući Kofola brendu, vodećoj zvijezdi portfelja, kao i Rauchu. Značajan pozitivan utjecaj na prodaju također je imala i Vinea brend čiji su rezultati rasli za 9% u odnosu na prošlu godinu. UGO ostaje najbrže rastući brend u portfelju s rastom međugodišnje prodaje od 60%. Za sada se može pohvaliti s mrežom od 70 barova, dok se sljedeća faza razvoja planira u obliku franšiza.

Što se tiče Poljske, Kofola je tamo aktivnija nego ikad posljednjih godina. “Poljsko tržište i dalje je prilično fragmentirano zahvaljujući velikom broju kompetitivnih konkurenata. Cjenovna osjetljivost potrošača u kombinaciji sa zahtijevanjem kvalitete u suprotnosti su s onim na što smo navikli na drugim tržištima” kaže na situaciju u Poljskoj Jiří Vlasák, generalni direktor tvrtke HOOP Poljska i dodaje: “Vidimo nedvosmislenu priliku u promjenama kroz koje tržište prolazi. Međutim čitav proces transformacije tvrtke donosi značajne troškove restrukturiranja, neovisno radi li se ulaganju u koncentriranje proizvodnje, djelomična smanjenja opsega proizvodnje uzrokovane promjenom cjenovne politike ili pripremom marketinške kampanje Hoop Cola brenda za kraj ove godine.”

Uz značajne uštede i optimizaciju marže u Poljskoj, Kofola je ove godine uložila i u poboljšanje proizvodnog asortimana kao i u marketinšku podršku. Ostale promjene će se prema novodonesenoj strategiji nastaviti u 2017. god
Kofola je dobro napredovala u Adria regiji te je ostvarila međugodišnji rast prodaje od 12,4%. Povrh toga, Kofola je u rujnu zaključila ugovor o preuzimanju tvrtke Studenac, hrvatskog proizvođača mineralne vode koji ima bogatu tradiciju te kupce koji su čvrsto emocionalno povezani s brendom. Riječ je o prednostima s kojima je Kofola navikla uspješno raditi, a akvizicija bi trebala biti zaključena do kraja godine.

You may also read!

AMBIENTA 2024: Nacionalni sajam namještaja, prostornog uređenja i prateće industrije na Zagrebačkom Velesajmu

AMBIENTA 2024: Nacionalni sajam namještaja, prostornog uređenja i prateće industrije na Zagrebačkom Velesajmu

Ambienta, vodeći nacionalni događaj za sve ljubitelje namještaja, dizajna interijera i opremanja prostora, održat će se na Zagrebačkom velesajmu

Read More...
Joško Piteša Nenad Panian i Mario Biljan-stop-shop

U Dugom Selu otvoren maloprodajni park STOP SHOP

U Dugom Selu je svečano otvoren maloprodajni lanac STOP SHOP, koji kroz svoju raznoliku ponudu domaćih i međunarodnih proizvođača

Read More...
dpd

DPD širi Pickup mrežu: 500 novih Pickup lokacija u suradnji sa Studencem

Studenac, maloprodajni lanac s najrasprostranjenijom mrežom trgovina u Hrvatskoj i DPD Croatia, jedan od najvećih pružatelja paketnih usluga u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design