KONČAR u suradnji s Infobipom razvio svog prvog AI asistenta za potrebe učinkovitijeg predstavljanja globalnoj javnosti

In Strateški savezi
KONČAR u suradnji s Infobipom razvio svog prvog AI asistenta za potrebe učinkovitijeg predstavljanja globalnoj javnosti

Vodeći se najnovijim poslovnim i tehnološkim trendovima, ali i željom za širenje mreže partnera te pružanjem još sofisticiranijeg iskustva na najistaknutijim globalnim sajmovima i skupovima, KONČAR je u suradnji s domaćim partnerom Infobipom razvio digitalni alat pogonjen umjetnom inteligencijom čija je glavna svrha pružanje preciznih informacija o Grupi KONČAR. Zahvaljujući izravnom pristupu KONČAREVIM mrežnim stranicama i službenim bazama podataka, ovaj AI asistent sudionicima globalnih sajmova i skupova na kojima se KONČAR predstavlja pruža krajnje precizan uvid u točne i provjerene informacije o KONČAREVIM područjima djelovanja, ključnim osobama, najnovijim vijestima vezanima uz poslovne i tehnološke iskorake, financijska izvješća i ostalo.

Kao najveći hrvatski neto izvoznik i tvrtka prisutna na čak 130 svjetskih tržišta, KONČAR godišnje sudjeluje na više od 30 visoko profiliranih sajmova i skupova diljem svijeta, predstavljajući svoj portfelj, reference i cjelokupnu domaću industriju ravnopravno uz bok s najistaknutijim globalnim imenima u industriji. S namjerom još reprezentativnijeg nastupa na globalnim manifestacijama ovog karaktera, KONČAR je za realizaciju ovog projekta snage udružio s domaćim partnerima Infobipom i marketinškom agencijom WoomAI.

„Neprekidno pratimo tehnološke trendove i ulažemo u inovacije koje donose stvarnu vrijednost našim korisnicima i društvu u cjelini. Lansiranjem AI asistenta KONČARA činimo dodatan iskorak u digitalnoj transformaciji, osnažujući učinkovitost i korisničko iskustvo. Umjetna inteligencija zasigurno će imati sve širu i dublju primjenu u budućnosti, no jednako tako svjesni smo odgovornosti koju njezino korištenje nosi. Upravo zato, posebno mlade, pozivamo na neprekidnu edukaciju, otvoreni dijalog i etički pristup korištenju AI tehnologija – jer samo tako možemo graditi održivu, sigurnu i uključivu digitalnu budućnost“, ističe Vlatka Kamenić Jagodić, direktorica Sektora marketinga i korporativnih komunikacija KONČARA.

Za potrebe Grupe KONČAR i u koordinaciji s agencijom WoomAI rješenje je razvio Infobip, vodeća globalna IT i telekomunikacijska tvrtka.

„Ova suradnja konkretan je primjer primjene Infobipove stručnosti i učinkovitog partnerstva u području umjetne inteligencije u industrijskom sektoru. Naputak KONČARA u ovom projektu bio je vrlo jasan – AI asistent mora se temeljiti isključivo na provjerenim i točnim informacijama o KONČARU, s ciljem izbjegavanja netočnih i potencijalno zavaravajućih podataka, čime se osigurava vjerodostojnost komunikacije i zaštita reputacije kompanije. Vjerujemo da će ovakvi projekti dodatno ubrzati digitalnu transformaciju i otvoriti nove prilike za jačanje partnerstava i poticanje inovacija“, zaključuje Ervin Jagatić, direktor za razvoj umjetne inteligencije u Infobipu.

Prema najnovijim svjetskim istraživanjima, ali i iskustvima stručnjaka koji se svakodnevno služe umjetnom inteligencijom u poslovanju, razvidno je kako AI tehnologije u ovom trenutku još nisu napredovale do razine koja osigurava krajnju točnost dobivenih podataka i pouzdanost dostupnih platformi. Razvoj ovakvog asistenta stoga je i jedan od vlastitih primjera promišljanja i razvoja kvalitetnijih i vjerodostojnijih AI platformi za specifične poslovne potrebe. Upravo iz tog razloga, a u skladu s korporativnom odgovornošću i etičnim poslovanjem kao zajedničkim vrijednostima, KONČAR i Infobip razmatraju i pokretanje projekta koji za cilj ima edukaciju mladih o odgovornom korištenju umjetne inteligencije.

You may also read!

Nautičari proglasili zadarski D-Marin Borik najboljom marinom na Jadranu

Nautičari proglasili zadarski D-Marin Borik najboljom marinom na Jadranu

U izboru u kojem je sudjelovalo gotovo 4.500 nautičara, marina D-Marin Borik u Zadru osvojila je prvo mjesto i

Read More...
CroAGRO Modernpak i Intergrafika

CroAGRO, Modernpak i Intergrafika

Na press konferenciji na Zagrebačkom velesajmu najavljena su tri specijalizirana sajma koja će se održati od 4. do 7.

Read More...
izvoz-dizalice-kontejneri

Njemački izvoznici će 2026. manje gubiti na američkom tržištu nego ove godine

Njemački izvoznici će i iduće godine zbog carina izgubiti dio posla na svom najvažnijem tržištu – američkom. Pad će,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design