Konzumovim Morsovcima pridružuje se i Dupina Nina

In Brandovi
Konzum_Morsovci

Konzumov ovogodišnji program vjernosti u čijem su središtu plišani likovi pod nazivom Morsovci šalje važnu poruku o nužnosti očuvanja prirode s naglaskom na zaštićene i ugrožene životinjske vrste iz morskih dubina.

U današnje vrijeme brojne ljudske aktivnosti predstavljaju prijetnje za morski okoliš i dupine koji često obolijevaju i ugibaju radi sve većeg onečišćenja mora, slučajnog zaplitanja u ribarske mreže, uznemiravanja bukom plovila, promjene klime te nestajanja morskih staništa. Upravo zbog toga, ekipi Morsovaca pridružuje se i Dupina Nina kako bi skrenula pozornost na zaštitu ugroženih životinjskih vrsta u moru, osobito dupina.

U sklopu akcije zaštite dupina u Jadranskom moru, Konzum se udružio s Institutom Plavi svijet, organizacijom koja je posvećena istraživanju morskog okoliša i morskih organizama, edukaciji javnosti i zaštiti mora. Ovaj projekt mogu podržati svi kupci u Konzumu koji će u Konzumovim prodavaonicama, u razdoblju od 23. rujna do isteka zaliha ili kraja kampanje, moći kupiti plišanu Dupinu Ninu. Ona je ujedno i jedini Morsovac koji se može kupiti bez sakupljenih naljepnica, i to po cijeni od 50 kuna te na taj način svi kupci mogu pridonijeti zaštiti dupina u Jadranskom moru.

„Nažalost, danas razna onečišćenja, prekomjerni izlov ribe i uništavanje staništa dovode do smanjenja brojnosti dupina. Uloga dupina u ekosustavu od velike je važnosti i zbog toga nam je drago da Konzum ovim projektom skreće pozornost na zaštitu dupina i drugih ugroženih životinjskih vrsta u moru. Zahvaljujući ovoj suradnji mi ćemo moći proširiti i unaprijediti svoje aktivnosti istraživanja i zaštite dupina u Jadranskom moru“, izjavila je Jelena Basta, predsjednica Instituta Plavi svijet.

„Danas je više nego ikad prije važna zaštita okoliša, biljnih i životinjskih vrsta, a upravo ovim projektom Konzum to želi osvijestiti i promicati u javnosti. Drago nam je što na ovaj način možemo podržati aktivnosti Instituta Plavi svijet i ova suradnja predstavlja nastavak našeg neprestanog društveno odgovornog djelovanja kojim nastojimo pozitivno utjecati u zajednicama u kojima poslujemo. Pozivam naše kupce da kupnjom Dupine Nine podrže naša nastojanja usmjerena na zaštitu dupina u Jadranskom moru“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.

Konzum je nedavno postao i partner Instituta Plavi svijet s ciljem promicanja aplikacije „Marine Ranger“ kako bi doprla do što većeg broja građana. Aplikacija omogućava svim zainteresiranima da postanu „građani znanstvenici“ te se pridruže aktivnostima praćenja morskih sisavaca – dupina, kitova i sredozemne medvjedice.

You may also read!

Uskoro 500 tvrtki obvezno izvještavati o održivosti

Zakonske izmjene: Uskoro 500 tvrtki obvezno izvještavati o održivosti

Izmjene regulative ekskluzivno predstavljene polaznicima ESG akademije HGK Direktiva o korporativnom izvještavanju o održivosti, tzv. CSRD Direktiva, je s 1.1.2024.

Read More...
Deloitte i HUP predstavili rezultate istraživanja o raznolikosti i inkluzivnosti na radnom mjestu

Deloitte i HUP predstavili rezultate istraživanja o raznolikosti i inkluzivnosti na radnom mjestu

Danas su u prostorijama Hrvatske udruge poslodavaca u sklopu Deloitteovog SheXO kluba predstavljeni rezultati 3. istraživanja „Raznolikost i inkluzivnost

Read More...
PEVEX

Glavna skupština PEVEX-a prihvatila prijedlog Uprave i Nadzornog odbora o zadržavanju dobiti iz 2023. godine

Glavna skupština PEVEX-a prihvatila je prijedlog Uprave i Nadzornog odbora o zadržavanju dobiti ostvarene u 2023. godini. Neto dobit

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design