Kvaliteta usluge i održivost odredit će budućnost ugostiteljstva

In HoReCa
Raise the Bar

U srijedu 20. ožujka, na osmoj konferenciji Raise the Bar, vlasnici i voditelji restorana, barova i kafića te chefovi, barmeni i ugostitelji iz cijele regije od vodećih su svjetskih stručnjaka doznali kako održivost može doprinijeti razvoju njihovoga poslovanja te kako dospjeti na najuglednije liste u industriji kao što su MICHELIN i The World’s 50 Best Bars. Sudionici dvodnevne konferencije ujedno su imali priliku nazočiti jedinstvenome regionalnom natjecanju barmena u kojem su snage odmjerili Nebojša Lazarević i Vice Damjanović, finalisti prvog kruga natjecanja koje je održano u utorak 19. ožujka.

Konferenciju Raise the Bar, koja omogućuje razmjenu znanja i iskustava te snažnije povezivanje domaćih i stranih stručnjaka iz HoReCa sektora, otvorio je Filip Verbanac, direktor Odjela za jaka alkoholna pića, kavu i ugostiteljstvo u Coca-Coli HBC Adria, koji je pritom istaknuo: „Osmi put na konferenciji Raise the Bar okupili smo predstavnike ugostiteljskog sektora kako bismo zajedno detektirali najnovije trendove te postavili temelje za daljnji razvoj industrije. Posebno smo ponosni što smo na konferenciji ujedno odali priznanje mladim talentima koji su za taj razvoj ključni i što im Coca-Cola HBC Adria od 2019. godine u sklopu platforme Raise the Bar daje priliku da unaprijede svoja znanja, a time i kvalitetu ugostiteljskoga sektora.“

Održivost i kvaliteta usluge ključ su uspjeha restorana i barova
Prvi dio završnoga dana konferencije bio je posvećen poslovanju restorana, s posebnim osvrtom na održivost. Paul Ivić, glavni chef i izvršni direktor bečkog vegetarijanskog fine-dining restorana TIAN, u svom je predavanju pojasnio kako poslovna filozofija usmjerena na savjesnu uporabu namirnica njegovom restoranu osigurala MICHELINOVU zvjezdicu i četiri toke Gault&Millau.

Lucia De Luca i Valerio Serino, suvlasnici uglednoga kopenhagenskog restorana Tèrra, okupljenim su gostima i uzvanicima ukazali na to kako zero waste pristup i implementiranje principa održivosti mogu doprinijeti razvoju poslovanja ugostitelja.

Pod vodstvom Alexa Kratene, suosnivača Muyu liqueurs i londonskog bara Tayēr + Elementary, drugi dio konferencije protekao je u znaku miksologije i poslovanja barova. Alex je u svome predavanju ispričao kako se odlučio na osnivanje vlastitoga bara nakon što je, kao glavni barmen Artesiana u Londonu, zajedno sa svojim timom četiri godine zaredom zaslužio priznanje World’s Best Bar.

„Odličan proizvod i brzina više nisu dovoljni – sve je u osjećaju. Ljudi žele biti viđeni, žele se osjećati dobrodošlima i traže osjećaj pripadnosti. Ako to možete omogućiti u svojoj lokalnoj zajednici, ostat ćete relevantni“, zaključio je Alex.

Najbolji barmen u regiji je Nebojša Lazarević iz Banja Luke
Po prvi put je u sklopu konferencije održano regionalno natjecanje barmena Raise the Bar Competition u kojem su sudjelovali barmeni iz Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine. U prvome krugu natjecanja žiri, u kojemu su se Alexu Krateni pridružili glavni predavač Akademije Raise the Bar i suvlasnik zagrebačkoga bara Peaches & Cream Dominik Bečvardi, član globalnoga tima tvrtke Monin na poziciji Advocacy Brand Managera Mišel Posavac te suvlasnik i osnivač splitskog koktel bara Bar Sistema Anteo Ivanišević, odlučio je da su mjesto u finalu zaslužili Nebojša Lazarević iz Banja Luke i Vice Damjanović iz Splita.

U superfinalu svaki od finalista imao je 20 minuta da se istakne u pripremi i posluživanju koktela, komunikaciji s gostima te upravljanju vremenom, a prema ocjenama članova žirija titulu najboljega barmena u regiji te nagradu od 10.000 eura zaslužio je Nebojša Lazarević.

Uz proglašenje najboljega barmena, Coca-Cola HBC Adria je u sklopu konferencije odala priznanje mladim profesionalcima koji su prošle godine uspješno završili Akademiju Raise the Bar, besplatni obrazovni program namijenjen barmenima, baristima i konobarima. Do sada je Akademiju završilo 77 polaznica i polaznika, od kojih većina radi u ponajboljim barovima i restoranima u Hrvatskoj te koji će zasigurno dati svoj doprinos daljnjem razvoju ugostiteljskog sektora.

You may also read!

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

U Zagrebu je danas predstavljena ESG platforma koju je razvio Hrok u suradnji s vodećim bankama u Hrvatskoj. Na

Read More...
Jedna manje

Konzum nastavlja s kampanjom „Jedna manje“ čiji je cilj smanjenje plastičnog otpada

Konzumova kampanja „Jedna manje“, koja za cilj ima promociju korištenja višekratnih ekoloških torbi za kupnju i smanjenja plastičnog otpada

Read More...
šuma hrane komunlac

U Koprivnici posađena najveća šuma hrane u Hrvatskoj

Svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF danas je u suradnji s Gradom Koprivnica i njihovim komunalnim poduzećem Komunalac posadila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design