Ledo i Podravka imaju novi zajednički proizvod – Lino Lada Gold kornet

In Strateški savezi
ledo

Lino Lada Gold kornet, oduševljava punjenjem i mekanim preljevom bogatim lješnjacima te je treći u nizu sladoleda iz uspješne suradnje Leda i Podravke – nakon Lino Lada Duo na štapiću i Quattro Lino Lada sladoleda.

Ledo i Podravka i ove godine zajedničkom suradnjom na tržište donose novi i inovativni proizvod – Lino Lada Gold kornet. Nakon što su Lino Lada Duo na štapiću i Lino Lada Quattro sladoledi osvojili tržište i mnogobrojne potrošače, u formi sladoleda od sada je dostupan i okus popularnog Lino Lada Gold kremnog namaza. Treći u nizu, a opet poseban Lino Lada sladoled, jedinstven je zbog neodoljive i uvijek popularne kombinacije čokolade, nougata i lješnjaka. Punjenje i mekani preljev koji je bogat lješnjacima ključni su aduti ovog sladoleda, koji ujedno pruža i drugačije, posebno iskustvo uživanja u okusu Lino Lade Gold.

Lino Lada Gold kornet, kao i prethodni popularni Lino Lada proizvodi – Lino Lada Duo na štapiću i Quattro Lino Lada sladoled, postat će zasigurno omiljeni sladoled svih generacija te će produžiti sezonu sladoleda na cijelu godinu. Razlog tome je što Lino Lada sladoledi objedinjuju najbolje iz dva svijeta – čokoladnih kremnih namaza i sladoleda, a sve to u inovativnoj i kreativnoj tehnologiji izvedbe. O uspjehu ovih Ledovih sladoleda, najbolje govori i činjenica da je 2019. godine, Lino Lada proglašena najboljim sladoledom na svijetu od strane International Ice Cream Consortiuma, a sve zbog svog jedinstvenog oblika, inovativnog mekanog preljeva i ukupnog doživljaja Lino Lada namaza koji je uspješno prenesen na sladoled.

„Nakon što su Lino Lada Duo sladoled na štapiću i Lino Lada Quattro osvojili sve ljubitelje svevremenskog Lino Lada namaza i sladoleda, željeli smo dodatno iznenaditi potrošače te smo omiljeni okus Lino Lade Gold stavili u Ledo kornet. Vjerujemo da će se ovaj novi inovativni proizvod iz Leda svidjeti našim potrošačima jednako kao i prethodna dva, ako ne i više. Zadovoljstvo potrošača nam je uvijek na prvome mjestu, a motivirani tom mišlju odlučili smo se na lansiranje novog, zaista posebnog proizvoda s okusom Lino Lade Gold koji možete pronaći u svim Ledo škrinjama.“, istaknula je Latica Ivanišević Krasnić, regionalna direktorica marketinga.

Izuzetno smo ponosni što smo u suradnji s Ledom uspjeli prenijeti osjećaj, doživljaj i okus Lino Lade u sladolednu varijantu. U samo dvije godine Lino Lada brand proširio se u sve segmente impulsnog i obiteljskog sladoleda, a svaki Lino Lada sladoled prihvaćen je s apsolutnim oduševljenjem potrošača. Novi Lino Lada Gold kornet savršen je spoj najfinije Lino Lade Gold i vrhunskog Ledo sladoleda te smo sigurni da će svim sladokuscima pružiti jedinstveni novi doživljaj bez premca.„ – izjavila je Vesna Višnić, direktorica Poslovnog programa Dječje hrane, slastica i snacka, iz Podravke.

You may also read!

Uskoro 500 tvrtki obvezno izvještavati o održivosti

Zakonske izmjene: Uskoro 500 tvrtki obvezno izvještavati o održivosti

Izmjene regulative ekskluzivno predstavljene polaznicima ESG akademije HGK Direktiva o korporativnom izvještavanju o održivosti, tzv. CSRD Direktiva, je s 1.1.2024.

Read More...
Deloitte i HUP predstavili rezultate istraživanja o raznolikosti i inkluzivnosti na radnom mjestu

Deloitte i HUP predstavili rezultate istraživanja o raznolikosti i inkluzivnosti na radnom mjestu

Danas su u prostorijama Hrvatske udruge poslodavaca u sklopu Deloitteovog SheXO kluba predstavljeni rezultati 3. istraživanja „Raznolikost i inkluzivnost

Read More...
PEVEX

Glavna skupština PEVEX-a prihvatila prijedlog Uprave i Nadzornog odbora o zadržavanju dobiti iz 2023. godine

Glavna skupština PEVEX-a prihvatila je prijedlog Uprave i Nadzornog odbora o zadržavanju dobiti ostvarene u 2023. godini. Neto dobit

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design