Poštovani,
Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na 37. tradicionalnu, najveću konferenciju za proizvođače i trgovce MAGROS 2025.
s temom
Nova pravila igre u maloprodaji
8. listopada 2025. u Zagrebu, Rektorat Sveučilišta u Zagrebu, Radoslava Cimermana 88, s početkom u 10 sati,
a časopis Suvremena trgovina tom prigodom obilježava 50 godina neprekidnog izlaženja.
Teme konferencije:
Na europskom tržištu provodi se akcijski plan politike kružne ekonomije, kao sastavni dio općeg Europskog zelenog plana, a koji poduzećima nameće promjene i rokove. Plan je ambiciozan i u značajnoj mjeri ovisi o maloprodajnom sektoru ali postoje prepreke za njegovu provedbu (npr. prikupljanje, pakiranje, model “proizvod kao usluge” u prodaji odjeće). Ne podliježu samo operacije oko ponude robe nego se zahtijeva korištenje održivih materijala i arhitektonskih rješenja kod uređenja i izgradnje maloprodajnih objekata.
Uvođenje “kružnih” promjena i novih marketinških strategija utječe na kupce i cijene. Kupci prate promjene i mijenjaju navike. Dakle, potrebno je vidjeti što se uistinu događa na domaćem tržištu, u kojoj je mjeri prihvaćena ideja kružne ekonomije u maloprodaji koja uzima maha u Europskoj uniji i diljem svijeta. Konferencija je mjesto gdje se prikupljaju iskustva, dojmovi i ideje rukovodećih ljudi, predstavnika trgovačkih udruženja i regulatora kako bi se bolje razumjeli poslovni primjeri za održiva rješenja i gdje se mogu pružiti vrijedne preporuke maloprodajnom sektoru kako upravljati i razvijati održivo poslovanje uključivanjem načela kružnog gospodarstva u svakodnevne operacije.
Teme i podteme:
- Transformacija hrvatske maloprodaje kroz održivost i kružnu ekonomiju
- Trgovina u gradskim centrima i Zagreb nakon potresa
- Umjetna inteligencija – pomoć u upravljanju u trgovini
- Hibridna budućnost maloprodaje – svekanalna
- Maloprodaja: što – kako – kada?
- Trgovina treba digitalna koncepcijska rješenja
- Fizička maloprodaja traži nova promišljanja
- Budućnost nosi nove trendove
- OECD – prednosti i nedostaci
- ESG – koncept održivog poslovanja
- Sve je u logistici – opskrbe manjih formama / minimalne količine
- Nedostatak radne snage i potrebna edukacija
- Zaštita potrošača
- Povrat ambalaže – sve teže rješivo
- Financiranje trgovinskih poduzeća – HUB
- Odnosi proizvođača prehrambenih proizvoda i trgovine
- Problematika Jedinstvenog tržišta EU i odraz na hrvatsku maloprodaju
- Održivi lanci opskrbe
- e-trgovina
- Novi zahtjevi potrošača i promjene u ponašanju
- Što donosi Zakon o trgovini – radno vrijeme, turistička sezona
Partneri:
Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija odgovornih za ova područja: Ministarstva gospodarstva, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske udruge poslodavaca, Hrvatske obrtničke komore, Saveza udruga malih trgovaca, Hrvatskih izvoznika, Sindikata trgovine Hrvatske, Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, Talijansko-hrvatske gospodarske komore, ADVANTAGE AUSTRIA vanjskotrgovinske organizacije Austrijske gospodarske komore, Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore, HAMAG-BICRO-a, uz organizacijsku podršku Rektorata Sveučilišta u Zagrebu i Instituta za poslovnu izvrsnost.
Sudionici konferencije bit će tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca), akademske zajednice i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.
Više o svemu na https://suvremena.hr/pocetna/