Martin Evačić izabran za predsjednika HUP-Udruge trgovine u još jednom mandatu

In Karijere
Martin Evačić izabran za predsjednika HUP-Udruge trgovine u još jednom mandatu

Na Izbornoj Skupštini HUP-Udruge trgovine izabrano je novo vodstvo Udruge. Za predsjednika Udruge izabran je Martin Evačić (NTL), a za dopredsjednike Danijel Vidiš, (SPAR Hrvatska) te Mirko Budimir, (Delfin) koji je predstavnik malih trgovaca unutar HUP-a.

Za članove Izvršnog odbora izabrani su:
1. Slađana Bastašić, glavna direktorica strateškog distribucijskog područja Atlantic grupe,
2. Krešimir Bubalo, predsjednik Uprave, Pevex d.d.,
3. Marijan Bošković, financijski direktor, BIPA d.o.o.,
4. Dario Mamić, direktor korporativnih komunikacija, Tommy d.o.o.,
5. Antun Meštrović, direktor, Ultra gros d.o.o.,
6. Mirjana Palada Kmetović, članica Uprave, Plodine d.d.,
7. Tomislav Smolčec, izvršni direktor i član Uprave, METRO Cash & Carry Hrvatska
8. Hrvoje Šimić, predsjednik Uprave, Tekstilpromet d.d.

Martin Evačić zahvaljujući na povjerenju koje su mu članovi ukazali u još jednom mandatu naveo je „Trgovina je u zadnjih nekoliko godina funkcionirala u posebnim uvjetima poslovanja. U proteklim godinama suočili smo se s različitim krizama, 2020. godine s pandemijom COVID-19, što je donijelo za kompletno gospodarstvo, a tako i u djelatnost trgovine niz restrikcija i dodatne regulacije. Osim toga, rat u Ukrajini i energetska kriza dodatno su poremetili dobavne lance i cijene energenata. Sve to izazvalo je inflaciju kakve se ne sjećamo niz godina, što je prouzročilo dodatne regulatorne mjere Vlade RH, koje zadiru u načela slobodnog tržišta, a rezultirale su padom profitabilnosti u trgovini. Osim toga stalnim izmjenama ZZNTP bitno je sužen manevarski prostor trgovaca u ugovaranju roba s dobavljačima. Isto tako donesene su izmjene Zakona o trgovini, izmjene Zakona o zaštiti potrošača koje smo ocijenili kao otežavajuće, naročito s gledišta dodatnog administriranja kao i smanjenja mogućnosti provođenja akcijskih prodaja, što u konačnici ide na štetu krajnjih potrošača. No iako krize donose nepredviđene i neželjene posljedice, trgovina je pokazala iznimnu fleksibilnost brzim promjenama globalnim izazovima i potrošačkim stilovima. Prilagođavamo se i nastavljamo inovirati, optimizirati opskrbne lance i koristiti tehnologiju kako bi se nosili sa svim izazovima. Ono što želim istaknuti je da iako konkurenti na tržištu, u svim izazovnim vremenima pokazujemo zajedništvo u zastupanju interesa industrije i tako će Izvršni odbor nastaviti i u narednom razdoblju.“

You may also read!

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Hrvatska s Kosovom ostvaruje suficit u trgovinskoj razmjeni, što je rezultat visoke potražnje za hrvatskim proizvodima, posebno u sektorima

Read More...
turizam

Tri Aminess kampa među najboljima u Europi po izboru ADAC-a

Čak tri Aminess kampa ušla su u prestižni ADAC Superplatz 2025., koji njemački autoklub dodjeljuje najboljim europskim kampovima. Ovo

Read More...
Predstavnici Texo Moliora i PBZ tim

Texo Molior novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design