Među više od 32 tisuće pristiglih dizajna Vegetine etikete odabrano 60 najkreativnijih

In Brandovi
Vegeta

U povodu proslave 60. rođendana, Vegeta je pozvala svoje potrošače da postanu dio njezine povijesti sudjelovanjem u nagradnom natječaju kreacijom vlastite Vegeta etikete. Pobjednike natječaja, 60 najbolje dizajniranih etiketa, u četvrtak u poznatom restoranu Adriatic Grašo u Splitu, predstavio je šesteročlani žiri.

Krunoslav Bešvir, direktor Poslovnog programa Kulinarstvo Podravke ispričao je nekoliko zanimljivosti iz šezdesetgodišnje povijesti Vegete te predstavio rođendansku kampanju pod nazivom „Vegeta! 100% originalna! 100% moja!“: „Upravo 60. rođendan idealna je prilika za malo osvježenje njezine vanjštine, jer baš kao što Vegeta potiče kreativnost u kuhinji, tako je i nama bila želja da korisnici iskušaju vlastitu kreativnost kreiranjem etikete njezine ambalaže.“

Izuzetne rezultate kampanje predstavila je Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke: „Oduševio nas je odaziv naših potrošača i kreativnost koju su pokazali u dizajnu etiketa. U razdoblju od mjesec dana zaprimljeno je više od 32 tisuće prijedloga dizajna. Na natječaj koji je proveden na tržištima Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Sjeverne Makedonije prijavljivali su se i potrošači iz Australije, Austrije, Belgije, Bugarske, Danske, Finske, Njemačke, Francuske, Irske, Italije, Slovenije, SAD-a, Nizozemske, Švicarske, Švedske, Kosova, Kanade, Grčke te Norveške.“

„Vegeta izgleda bolje nego ikad“, pohvalio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, izražavajući zadovoljstvo što su kreacijom elemenata za dizajn etikete pomogli korisnicima iz cijelog svijeta da se kreativno izraze.

Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić iz modnog dvojca ELFS rekli su: “S obzirom da je dizajn naš životni poziv, bio je užitak pregledavati i ocjenjivati radove i vjerujemo da smo odabrali zaista najbolje. Uz to, kroz dizajn majica s elementima dizajna Vegete koji su dio naše nove kolekcije, dobili smo priliku dati svoju viziju Vegete kao brenda.“

I Petar Grašo bio je ovom prilikom vrlo emotivan te se prisjetio kako ga je Vegeta pratila kroz život još u roditeljskom domu: „Iako u posljednje vrijeme, zbog brojnih obaveza nemam vremena za kuhanje kao prije, kad god sam u prilici koristim Vegetu kao siguran put do omiljenog okusa i zato mi je posebno drago što ćemo i u budućnosti spojiti snage te zajedno raditi na novim projektima.“

Kreatori 60 najbolje dizajniranih etiketa bit će posebno nagrađeni, a svi na natječaju zaprimljeni prijedlozi dizajna otisnut će se i staklenke s tim rješenjima bit će u prodaji od listopada nadalje na tržištima obuhvaćenim rođendanskom kampanjom.

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna pao, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica prošloga tjedna pale jer se očekuje usporavanje rasta američkog gospodarstva, dok su europski

Read More...
Valamar

Poduzetnici u turizmu upozoravaju na otežano zapošljavanje stranaca

Turistički poduzetnici upozoravaju ovih dana na poteškoće u zapošljavanju stranih radnika zbog nove regulative, žaleći se da će to

Read More...
Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design