Međunarodno priznanje za inovaciju iz Leda

In Brandovi
KING-Sumsko-Voce

Na ovogodišnjoj konferenciji Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda (International Ice Cream Consortium – IICC) u Solunu, među renomiranim brendovima i u snažnoj konkurenciji, KING kornet jogurt šumsko voće osvojio je broncu u kategoriji „Najinovativniji sladoled“.

Priznanje iz Soluna potvrđuje poziciju tvrtke Ledo plus u oblikovanju ukusnih trenutaka kod potrošača, i postavljanju standarda kvalitete u industriji. IICC svake godine okuplja vodeće proizvođače sladoleda iz cijelog svijeta kako bi razmijenili iskustva, predstavili inovacije i nagradili najistaknutije proizvode.

KING kornet jogurt šumsko voće ističe se kremastim sladoledom okusa jogurta, bogatim preljevom od šumskog voća i hrskavim kornetom, stvarajući savršen balans između laganog, voćnog okusa i kremaste teksture – inovacija koja je prepoznata i nagrađena od strane stručne javnosti.

„Ova nagrada za nas ima posebno značenje jer dolazi s međunarodne konferencije koja okuplja najbolje u industriji. Kvaliteta od koje ne odstupamo i inovacije koje primjenjujemo prepoznate su i izvan granica Hrvatske“, izjavio je Petar Bermanec, country manager za Ledo plus u Hrvatskoj.

King je brend koji iz godine u godinu potvrđuje svoju poziciju predvodnika inovacija, trendova i sinonima za kvalitetan sladoled u regiji. Potrošači ga prepoznaju po vrhunskoj kvaliteti, jedinstvenim kombinacijama okusa i stalnim novitetima koji pomiču granice u kategoriji sladoleda.

„Posebno sam ponosan na naše zaposlenike – ovo je rezultat njihove stručnosti, predanosti i zajedničkog rada. Nastavit ćemo ulagati u razvoj proizvoda i procese kako bismo održali povjerenje potrošača i opravdali reputaciju koju Ledo uživa na domaćem i međunarodnom tržištu“, dodao je Bermanec.

Ova nagrada predstavlja deseto međunarodno priznanje za King sladolede, potvrđujući njegovu dosljednost u kvaliteti, inovativnosti i relevantnosti na tržištu. Podsjetimo, prošle godine King Supreme osvojio je prvo mjesto u kategoriji „Najbolji sladoled“, dok je King Obsession in Layers zauzeo drugo mjesto za inovaciju.

You may also read!

Potencijal za suradnju s Francuzima nikad veći

Potencijal za suradnju s Francuzima nikad veći

Vodeće hrvatske i francuske tvrtke s predstavnicima najviše razine upravljanja u Parizu dogovaraju nove suradnje na Hrvatsko-francuskom forumu. U

Read More...
turizam

U studenome manje turista i noćenja, u 11 mjeseci zadržan plus

Hrvatsku je u studenom posjetilo 424 tisuće turista ili 7 posto manje nego u studenom 2024., a ostvarenih gotovo

Read More...
Tuš WC

Kako izgleda moderna kupaonica?

Pregled kupaonskih trendova Dok se opraštamo od još jedne godine, vraćamo se najistaknutijim kupaonskim trendovima koji su oblikovali 2025. U

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design