Prema preliminarnim, nerevidiranim podacima, u poslovnoj godini 2015./16. METRO Grupa ostvarila je rast like-for-like prodaje od 0,2%, čime je ostvarena prognoza prodaje za proteklu poslovnu godinu. Prijavljena prodaja u iznosu od 58,4 milijarde eura niža je u odnosu na poslovnu godinu 2014./15. za 1,4% uslijed negativnih učinaka valute i portfelja, dok je prodaja u lokalnoj valuti rasla za 0,4%.
“Poslovna godina 2015./16. bila je važna za METRO Grupu”, rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe. “Napravili smo značajan napredak u transformaciji tvrtke i sada se sustavno fokusiramo na vrijednost za kupca. To se odražava u pozitivnom razvoju naših pokretača rasta – online prodaje i dostave. U izazovnom tržišnom okruženju, ostvarili smo ciljanu razinu prodaje. Razdvajanje poslovanja METRO Grupe na veleprodajnu i prehrambenu grupu te na grupu za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici, logičan je sljedeći korak u transformaciji. Pripreme za razdvajanje teku po planu.”
Uprava METRO Grupe u ožujku 2016. godina najavila je kako će se poslovanje Grupe razdvojiti na dvije tvrtke kojima je cilj omogućiti punu kontrolu nad korporativnim strategijama kako bi se osnažio fokus na kupce te ubrzao rast poslovanja. Razdvajanje će omogućiti nezavisne strategije akvizicija i partnerstva te definiranje vlastitih strategija širenja.
Nakon razdvajanja na (1) veleprodajnu i prehrambenu grupu (METRO, MAKRO i Real) i (2) grupu za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici (Media-Saturn). nacionalne podružnice METRO Cash & Carryja poslovat će neovisno – u skladu s novim operativnim modelom. METRO Cash & Carry Hrvatska nastavit će s procesom transformacije i modernizacije s ciljem zadržavanja vodeće pozicije na hrvatskom HoReCa tržištu i nastavka trenda rasta prodaje.