METRO Hrvatska pruža podršku ugostiteljima organizacijom Papica festa 2024.

In HoReCa
Finapapica

Ovogodišnji Papica fest by DISH, koji traje od 20. rujna do 01. studenog 2024. godine, jedinstvena je akcija koju zajednički organiziraju METRO Hrvatska i portal Fina papica. U navedenom razdoblju, prilikom kupovine u METRO centrima u iznosu većem od 80,00 eura (bez PDV-a), svaki će kupac dobiti kupon u vrijednosti od 10,00 eura.

Prilikom posjete više od 400 restorana diljem Hrvatske, uz minimalnu potrošnju od 30,00 eura (s PDV-om), kupci mogu iskoristiti kupon i njime umanjiti svoj račun za navedeni iznos od 10,00 eura. S druge strane, restorani kod kojih je iskorišten kupon, prilikom kupnje u METRO centrima u iznosu većem od 150,00 eura (s PDV-om) ostvaruju popust od 10,00 eura na ukupan iznos računa – što je dodatna pogodnost sudjelovanja na Papica festu 2024.

„Ovogodišnjim izdanjem Papica festa potvrđujemo svoju posvećenost tome da budemo pouzdan i preferirani partner HoReCa sektora, pružajući im podršku koju zaslužuju i kada im je najpotrebnija. Organizirali smo Papica fest baš u razdoblju niske sezone, znajući koliko je ovaj izazovan period težak za naše ugostitelje. Uz to, s posebnim zadovoljstvom smo osigurali atraktivne i vrijedne nagrade za naše vjerne kupce, jer vjerujemo da svaka podrška, i u poslu i nagradama, znači mnogo“, izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga u METRO Hrvatska.

METRO je pokrenuo portal Fina papica (finapapizza.hr) kao jedan od načina pružanja podrške ugostiteljima u njihovom poslovanju, a koji služi kao centralno mjesto komunikacije Papica festa. Na portalu se može pronaći popis svih restorana koji sudjeluju u ovoj akciji, njihova lokacija i kontakti.

Partneri ovogodišnjeg Papica festa su Kotanyi, Mutti, Nikas, Jamnica Plus, Badel, Zagrebačka Pivovara, Cadis Srl, Quickpack Croatia, Martellato i Saponia.

U zadnjem izdanju Papica festa 2021. sudjelovalo je 400 restorana i podijeljeno je više od 20 tisuća kupona. Kupci u METRO centrima dobili su bonove koje su mogli iskoristiti u restoranima, a restoranima su dovedeni novi te unaprijeđeni odnosi s postojećim gostima.

You may also read!

-Damir-Novotny

Novotny: Američko-europski trgovinski rat bez značajnijih učinaka na Hrvatsku

Podizanje carina i otvaranje trgovinskog rata između SAD-a i EU-a negativno će utjecati na vanjskotrgovinsku razmjenu Hrvatske i SAD-a,

Read More...
svi

Povezivanje poduzeća i škola ključno za rješavanje izazova na tržištu rada

Projekt HGK Komore Zagreb Izgradi karijeru - skoči u budućnost, koji povezuje učenike srednjih strukovnih škola iz Zagrebačke županije

Read More...
goran-saravanja

Reakcija HGK na carine SAD-a na čelik i aluminij

Nove carinske tarife SAD-a na proizvode od čelika i aluminija mogle bi destabilizirajući utjecati na gospodarstvo Europske unije. Ne

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design