METRO na R’n’B Weekend festivalu održao Masterclass Cut’n’roll perfect sushi

In Sajmovi i izložbe
METRO na R'n'B Weekend festivalu održao Masterclass Cut'n'roll perfect sushi

Jadranska plavoperajna tuna Pelagos net farme u izvedbi chefa restorana Takenoko

Na R’n’B Weekend festivalu održan je Masterclass Cut’n’roll perfect sushi u organizaciji METRO Cash & Carry Hrvatska. U sklopu vrhunske kulinarske prezentacije chef restorana Takenoko Nenad Stošić demonstrirao je tehnike rezanja i obrade cjelovite plavoperajne tune sushi i sashimi kvalitete tvrtke Pelagos net farma. Posjetitelji su imali priliku uživo svjedočiti kako izgleda kada profesionalac obrađuje cijelu tunu, saznati koji su najcjenjeniji dijelovi tune te kako pripremiti vrhunski sushi. Posjetitelji METRO-ovog Masterclassa u sklopu R’N’B Weekend festivala imali su priliku isprobati vrhunski sushi i sushimi u izvedbi izvrsnog Nenada Stošića i svjedočiti kvaliteti pelagoške tune, prigodne za pripremu sirovih jela.

METRO ekskluzivno hrvatskom tržištu nudi Pelagos plavoperajnu jadransku tunu sushi/sashimi kvalitete, koja je profesionalnim kupcima METRO-a dostupna u 10 veleprodajnih centara diljem Hrvatske. Suradnjom s METRO-om, Pelagos net farma svoje je proizvode prvi puta stavila na police međunarodnog trgovačkog lanca, što Pelagos proizvodima otvara put prema više od 160 tisuća METRO-ovih kupaca diljem Hrvatske.

Posjetitelje R’N’B Weekend festivala koji se održava od 23. do 26. svibnja u HAZU Glipoteci u Zagrebu, očekuju brojni sadržaji. Festival je namijenjen svim industrijama vezanima za ugostiteljstvo, ali i široj publici zainteresiranoj za kvalitetnu gastronomsku ponudu. Za posjetitelje festivala METRO je priredio i Masterclass „Beyond Burger: The future of protein“, koji će se održati u subotu, 25. svibnja, u 13 sati, a na njemu posjetitelji mogu saznati kako će trend zamjene mesa alternativnim proizvodima utjecati na ugostiteljstvo; te panel raspravu „Kako predstaviti svoj restoran novoj generaciji gostiju“ u subotu, 25. svibnja, u 13 sati o digitalizaciji i novim načinima komunikacije.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design