Michelinom nagrađeni Pelegrini ugostio METRO virtualnu večeru

In HoReCa
metro

U petak, 26. veljače, METRO je organizirao virtualnu večeru u poznatom šibenskom restoranu Pelegrini koji se diči Michelinovom zvjezdicom.

U Facebook live prijenosu kuhače su udružili vlasnik i chef Pelegrinija, legendarni Rudolf Štefan i Luka Nižetić, ugostitelj i pobjednik prvog hrvatskog celebrity Masterchefa. Luka i Rudolf pripremali su inspirativne recepte od plavoperajne jadranske tune, hrvatskog proizvođača Pelagos net farme čije proizvode svi ljubitelji dobre hrane i kuhanja mogu nabaviti u METRO-u, uz svoju Foodie Club karticu.

„METRO je pokrenuo Foodie Club kako bi svima koji žele kuhati kao profesionalci omogućio pristup METRO centrima i kupnju proizvoda koje koriste vrhunski chefovi. Na virtualnoj večeri naši kupci, članovi Foodie Cluba i svi oni koji će to tek postati mogli su se inspirirati za pripremu inovativnih jela s namirnicama iz METRO-a koje u svojim receptima koriste profesionalni kuhari i naučiti nešto novo“, naglasio je Igor Kotaran, direktor marketinga u METRO-u Hrvatska.

Luki i Rudolfu na virtualnoj večeri društvo je pravila poznata Šibenčanka Antonija Blaće, i sama zaljubljenica u dobru hranu. Antonija i gledatelji imali su zanimljiva pitanja za kuhare koji su rado podijelili svoje male tajne i otkrili zanimljive trikove pri pripremi jela. Rudolf je oduševio pripremom zanimljivog rižota s tunom i šalšom, a od Lukine toplo-hladne salate od tune s koromačem zazubice su zasigurno rasle svima koji su uživali u ovom kulinarskom duetu.

Zvijezda večeri ipak je bila plavoperajna jadranska tuna s Pelagos net farme, nadaleko cijenjena po svojoj kvaliteti. Osim svježe jadranske ribe, u METRO-u kupce očekuje bogati izbor lokalno uzgojenih i proizvedenih namirnica provjerene hrvatske kvalitete. Svi koji žele kupovati u METRO-u sada to mogu uz Foodie Club karticu, nakon jednostavne prijave putem METRO-ove internetske stranice. Cijelu METRO virtualnu večeru moguće je pogledati na službenoj METRO-ovoj Facebook stranici i Instagram profilu.

METRO u Hrvatskoj ima 10 centara, a posebnu pozornost pridaje suradnji s lokalnim dobavljačima i razvoju asortimana hrvatskih proizvoda te proizvoda iz organskog uzgoja. Kupce u METRO centrima očekuje široka ponuda vrhunske gastro opreme te proizvodi svjetske klase u mnoštvu kategorija, poput svježeg i ultra svježeg asortimana, temeljnih namirnica, riba i mesa, slastica, proizvoda za kućanstvo i njegu tijela, elektronike i još mnogo toga – sve na jednom mjestu.

You may also read!

Domaći inovatori DOK-ING i Orqa zajedno u projektu razvoja sustava tehnologije za dvojne namjene

Domaći inovatori DOK-ING i Orqa zajedno u projektu razvoja sustava tehnologije za dvojne namjene

Kombiniranjem snaga besposadnih kopnenih i zračnih sustava tvrtke će nastojati stvoriti kohezivno, više-domensko operativno okruženje koje povećava sigurnost i

Read More...
PEVEX Sesvete

PEVEX kupio nekretnine francuskog Bricostorea

Nakon otvaranja dva nova prodajna centra u prosincu, PEVEX d.d. 2025. godinu je započeo s daljnjim investicijskim ulaganjima. 1.hrvatski trgovački

Read More...
Gökçe Çelik

UniCredit Grupa nudi novih 2,3 milijarde eura u 2025. godini za financiranje malog i srednjeg poduzetništva u Srednoj i Istočnoj Europi

UniCredit Grupa, čija je Zagrebačka banka članica, najavila je pokretanje nove runde inicijative „UniCredit for CEE“ za 2025. godinu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design