Nestlé lansirao novi brend u Hrvatskoj – GARDEN GOURMET na biljnoj bazi

In Brandovi
Nestlé lansirao novi brend u Hrvatskoj - GARDEN GOURMET

Nestlé je proširio svoj asortiman GARDEN GOURMET linijom proizvoda baziranih na namirnicama od 100% biljnog porijekla. Na hrvatskom tržištu od sada su dostupni GARDEN GOURMET medaljoni, veganske okruglice, fileti i burger za maloprodaju i ugostiteljske objekte.

„Bez obzira na to biraju li naši kupci biljnu prehranu iz zdravstvenih razloga, etičkih i vjerskih uvjerenja, osobnih preferencija ili brige o okolišu, Nestlé je tu da ih podrži u njihovom izboru. GARDEN GOURMET proizvodi su na bazi soje koja nije genetski modificirana te sadrže širok izbor povrća i žitarica. Izvrstan okus je i dalje ključan, on izaziva sreću i zadovoljstvo te nam nikada nije bio kompromis“, izjavila je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije hrane Nestlé za tržište Jugoistočne Europe.

Nestlé, osim beskompromisne kvalitete i okusa svojih proizvoda, ubrzava svoje putovanje prema održivoj proizvodnji kako bi postao vlasnik certifikata ugljične neutralnosti do kraja 2022. godine. Zato se u pripremi GARDEN GOURMET proizvoda koristi protein soje, koji ima ugljični otisak do 80 puta manji od proteina životinjskog podrijetla. Također, GARDEN GOURMET pakiranja se u potpunosti mogu reciklirati, što Nestlé približava cilju da do 2025. godine 100 % ambalaže Nestlé proizvoda bude moguće reciklirati i ponovno upotrijebiti, s posebnim naglaskom na izbjegavanje plastičnog otpada.

nestle

„Naše su inovacije proizvoda usredotočene na superioran okus, nutritivna svojstva i dobrobit prema planeti. Neprestano istražujemo i težimo pomicanju granica mogućeg, kad je u pitanju prehrana. Hrvatski potrošači vrlo dobro poznaju Nestlé proizvode i njihovu kvalitetu te prepoznaju kontinuiran rad na poboljšanju hranjivih vrijednosti proizvoda kao i predanost koju imamo kad je riječ o pozitivnom utjecaju na okoliš. Novosti koje smo uveli u 2021. godini vrlo su dobro prihvaćene te vjerujemo da ćemo i s asortimanom GARDEN GOURMET opravdati očekivanja potrošača“, kazao je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Nestlé je u protekle tri godine reformulirao recepture cjelokupnog asortimana hrane, poštujući želje potrošača da proizvodi na koje su navikli i dalje ostanu jednako ukusni, ali i zdraviji, s manje soli i šećera, bez umjetnih boja, te da su iz održivih izvora. GARDEN GOURMET asortimanom proizvoda, približio se i potrošačima koji u svakodnevnom životu odabiru proizvode sačinjene isključivo od biljnih namirnica.

Više informacija pronađite na gardengourmet.com.

You may also read!

Šušnjar

Šušnjar: Do kraja mjeseca nova lista proizvoda s ograničenim cijenama

Do kraja mjeseca trebala bi biti predstavljena nova lista proizvoda s ograničenim cijenama, izjavio je u četvrtak ministar gospodarstva

Read More...
Dalibor Kratohvil

HOK ponovio zahtjev vezan uz ograničenje cijena: Ograničite marže, a ne cijene

Predstavnici trgovaca Hrvatske obrtničke komore nazočili su sastanku s predsjednikom Vlade RH, ministrima, guvernerom Hrvatske narodne banke i svim

Read More...
WorldBank

Iako se globalna ekonomija stabilizira, pred zemljama u razvoju teško je razdoblje

Prema projekcijama iz najnovijeg izvješća Svjetske banke Global Economic Prospects zemlje u razvoju, koje su zaslužne za 60 %

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design