NTL prvi trgovački lanac koji testira hrvatsku aplikaciju ScanShop

In Promocije / novi proizvodi
ScanShop

ScanShop omogućuje kupcu da samostalno skenira artikle preko vlastitog mobitela i tako preskoči čekanje u redovima za blagajnu.

NTL – Narodni trgovački lanac prvi je prepoznao vrijednost hrvatske aplikacije ScanShop i omogućio testiranje u vlastitim trgovinama. Aplikacija je u sklopu EU projekta došla do faze u kojoj je spremna za korištenje u trgovinama, iako još uvijek s početnim setom funkcionalnosti, a testiranje u stvarnim uvjetima nužan je preduvjet za daljnji razvoj aplikacije kako bi ostvarila puni potencijal.

ScanShopScanShop omogućuje jednostavnije iskustvo kupovine na način da omogućava kupcu da u trgovini samostalno skenira željene artikle preko vlastitog mobitela i tako preskoči čekanje u redovima za blagajnu.

Direktor NTL-a Martin Evačić povodom suradnje izjavio je: „Drago nam je što imamo priliku prvi testirati inovativni hrvatski proizvod i provjeriti koje su tehničke i operativne mogućnosti za njegovu provedbu. Uz podršku malim tehnološkim start up tvrtkama, svakako nam je cilj kupcima omogućiti još veće zadovoljstvo kupnje. Uvođenjem ScanShopa potencijalno se otvara mogućnost za bolje iskorištenje vremena naših djelatnika kako bi oni, umjesto na blagajni, bili na usluzi kupcima prilikom odabira proizvoda.“

Aplikacija ScanShop omogućuje više vremena za odabir proizvoda umjesto čekanja u redovima na blagajni, samim time smanjuje frustraciju za kupca i iskustvo čini pozitivnijim. Dodatno, korisniku omogućuje personalizirani sadržaj na temelju liste za kupovinu i prethodnih kupovina te sve informacije o proizvodu ili akcijama u pojedinim trgovinama.

„Sretni smo što je nas je NTL prepoznao kao mogućeg partnera i omogućio nam da testiramo aplikaciju u stvarnim uvjetima. U ovoj fazi će to činiti razvojni tim ScanShopa uz podršku djelatnika NTL-a, a nadamo se da će upravo saznanja iz testne faze omogućiti da ScanShop još više napreduje, te uz podršku investitora bude što prije dostupan široj javnosti i u što većem broju trgovina.“ izjavio je Luka Buljan ispred tehnološkog tima koji razvija aplikaciju.

Razvoj aplikacije podržan je od strane Europskog fonda koji naglasak stavlja na financiranje radikalnih inovacija s potencijalom za uspjeh. Ukupna vrijednost projekta iznosila je 1.600.171 kunu od kojih je Fond financirao 85 posto.

You may also read!

Šime Erlić

Predstavljen IPCEI-CIS: Infobip sudjeluje na projektu koji će Europi povećati globalnu konkurentnost

U zagrebačkom Infobipovom kampusu danas je službeno pokrenut IPCEI-CIS "Next Generation Cloud Infrastructure and Services", projekt globalne komunikacijske platforme

Read More...
Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design