Nestlé objavio rezultate za prvo tromjesečje 2023.

In Tvrtke i tržišta
Nestlé

Mark Schneider (izvršni direktor kompanije Nestlé) komentirao je: „Kompanija Nestlé ostvarila je snažan organski rast u prvom tromjesečju jer su naši timovi naporno radili na očuvanju volumena i kroz jak diverzificiran portfolio. Napori usmjereni na optimizaciju portfelja i odgovorno određivanje cijena pomogli su ublažiti postojeće pritiske uzorkovane dvogodišnjom inflacijom troškova. Nastavili smo s postojećim upravljanjem portfeljem te ostvarili zajedničko partnerstvo posvećeno segmentu smrznutih pizza u Europi. Ovo novo partnerstvo pruža najbolju moguću platformu za razvoj punog potencijala navedenog segmenta poslovanja. Nakon dobrog početka godine potvrđujemo svoje prognoze za cjelokupnu 2023. i ostajemo usredotočeni na stvaranje vrijednosti za sve dionike.“

Nestlé Hrvatska
“Vrlo smo ponosni na ostvareni organski rast od 8,1 % u Hrvatskoj u prvom tromjesečju 2023. Navedeno je rezultat velike predanosti, usredotočenosti i odgovornosti cijelog tima. Bilježimo vrlo pozitivan (dvoznamenkasti) rast i razvoj kategorija žitarica za doručak i hrane za kućne ljubimce, a dobri rezultati ostvareni su i za ostale kategorije Nestlé. Sve to odražava fleksibilnost i predanost pri ostvarivanju naših ambicija i nastavljanju dobrog trenda. Nastavit ćemo raditi na postizanju još boljih rezultata do kraja 2023”, istaknuo je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

Grupna prodaja
Organski rast iznosio je 9,3 %. Cijene su dosegnule 9,8 %, što upućuje na značajnu inflaciju troškova. RIG je iznosio -0,5 %, na što su utjecala ograničenja kapaciteta i mjere povezane s optimizacijom portfelja. Kad je riječ o kategorijama proizvoda, proizvodi Purina PetCare najviše su pridonijeli organskom rastu, i to zahvaljujući snažnom zamahu znanstveno utemeljenih i vrhunskih robnih marki Purina ONE, Purina Pro Plan i Friskies. Što se tiče kave, zabilježen je visok jednoznamenkasti rast i pozitivni rast prodaje za Nescafé, Starbucks i Nespresso. Kad je riječ o kanalima, organski rast maloprodaje ostao je snažan te je iznosio 8,7 %. Prodaja povezana s e-trgovinom porasla je za 13,6 % te je dosegnula 16,2 % ukupne prodaje Grupe. Organski rast out-of-home kanala iznosio je 17,8 %.

Prognoza za 2023. godinu
Potvrđena je prognoza za cjelokupnu 2023.: očekuje se organski rast prodaje od 6 % – 8 % i osnovnu maržu operativne dobiti od 17,0 % – 17,5 %. Očekuje se da će dobit po dionici u stalnoj valuti porasti između 6 % i 10 %.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design